וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האייפון של HTC

דידי חנוך

6.5.2008 / 14:52

יצרנית הסלולר הטיוואנית המצליחה חשפה היום את Diamond, התשובה שלה לדור הבא של הסלולרי של אפל

חברת HTC, היצרנית המובילה לסלולרים בפלטפורמת Windows Mobile, הציגה היום בלונדון את HTC Touch Diamond, התשובה שלה לדור הבא של האייפון - הצפוי להיות מוכרז בחודש הבא. החברה היתה הראשונה שהשיקה מכשיר מסך מגע כמתחרה ישיר ל-iPhone כשהשיקה את הדור הראשון של סדרת Touch.

דיאמונד משלב את הלקחים של החברה מייצור מכשירי Windows Mobile בעבור עצמה ואחרים, ומה שלמדה ככל הנראה כשעבדה עם סוני אריקסון על XPeria X1. במילים אחרות, הוא לא רק מרשים טכנולוגית, כי אם יפה ומעוצב.

Diamond ו-XPeria מייצגים שניהם גישות שונות לפתרון של בעיה מוכרת: הממשק הבעייתי של Windows Mobile. דיאמונד כולל ממשק ניווט מגע תלת מימדי שהודגם בארוע, שמאפשר לבצע רבות מהפעולות הבסיסיות של המכשיר, ממסרים מיידיים ועד מייל, מבלי לראות לרגע את הממשק המובנה של מערכת ההפעלה.

בכל הנוגע לתכונות, מדובר במכשיר מרשים בהחלט, עם זיכרון פנימי בנפח 4 גיגה, מסך VGA בגודל 2.8 אינץ', קישוריות HSUPA ו-WiFi, מצלמת 3 מגפיקסל, GPS, ויכולת להציג וידאו גם ביוטיוב. המכשיר יכלול תמיכה בפלאש ויריץ את הגרסה המלאה של הדפדפן אופרה 9.

כמו ה-iPhone, גם דיאמונד כולל חיישני תנועה שמאפשרים לו להחליף בין תצוגה אופקית לאנכית על ידי סיבוב המכשיר.

המכשיר ייצא לשווקים ביוני, ו-HTC מצפה שהוא יהפוך למכשיר המצליח ביותר שלה עד כה, וימכור 4 מיליון יחידות. החברה תערוך בשבוע הבא ארוע לעיתונאים בישראל, ואז נקווה לשחק עם המכשיר קצת וגם לגלות מתי הוא יגיע גם ארצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully