וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Xbox 360 נגד Wii

11.5.2008 / 11:26

בחצי גמר הקונסולות השני, מתמודדות נינטנדו ומיקרוסופט. אז מה הייתם רוצים שיהיה לכם?

ברוכים הבאים לחצי הגמר השני בטורניר הקונסולות הגדול של וואלה! מחשבים. הפעם עומדות לשיפוטכם שתי הקונסולות המצליחות ביותר של הדור הנוכחי. מה תעדיפו לראות בבית?

Xbox 360

אקס-בוקס 360 של מיקרוסופט היא הקונסולה הראשונה שהושקה בדור השביעי (הכולל גם את פלייסטיישן 3 ואת ווי), בעקבות הצלחה יחסית של האקס-בוקס המקורית. יש שיאמרו כי הראשוניות הזו - הקונסולה הושקה כשנה לפני מתחרותיה - פוגעת ביכולת שלה להתמודד מול ה-PS3 בתחום הגרפי, אך הדבר פשוט אינו נכון, ו-GTA IV הוא דוגמה טובה לכך.

אך מעבר לספריית המשחקים הגדולה, יש לאקס-בוקס 360 היום משהו שמתחרותיה לא יישמו עדיין בצורה טובה - יכולות של מערכת מולטימדיה מקוונת. ה-Xbox Live עולה, נכון להיום, על כל מתחריה לא רק מבחינת שימושיות ויכולות ארגוניות אלא גם מבחינת תכנים המוצעים בה.

Wii

מצד אחד, Wii היא קונסולה בדור השביעי, וההגדרה הזו מאפשרת להשוותה לאקס-בוקס 360 ולפלייסטיישן 3, אך הווי היא הרבה יותר מסתם קונסולה.

אחרי הרבה מאוד דורות של רביצה עצלה על ספה, החליטו בנינטנדו להפוך את תחום המשחקים לאקטיבי יותר, ונגיש יותר לקהל שבדרך-כלל לא נחשב לחובב קונסולות. התוצאה - קונסולה שמזהה את תנועת הבקר במרחב.

כך, בעצם, הפכה ווי למכונת כיף, במקום להישאר מכונת משחקים. מרבית כותריה פשוטים מאוד לשליטה והתנועות אותן תצטרכו לבצע הנן אינטואיטיביות. ואל לנו לשכוח גם את ספריית המפורסמים, שכוללת את מריו, זלדה, מטרואיד ופוקימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully