וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Wii נגד PS3

18.5.2008 / 11:47

חשבתם שהגמר הגדול היה בשבת? מבחינתנו, הגמר הגדול הוא גמר טורניר הקונסולות שלנו. אתם בוחרים

אחרי שני חצאי גמר מותחים - טוב, אחד מהם היה מותח. PS3 די קרע את PS2 בקלות, בעוד ה-Wii ניצחה את ה-Xbox בהפרש זעום - מגיעות שתי הקונסולות הראויות והמוצדקות ביותר לגמר טורניר המשחקים שלנו. כרגיל, אנחנו רק מציגים את האופציות. הבחירה שלכם.

הצביעו נינטנדו!

הווי של נינטנדו מגיעה לגמר של סדרת אחד-על-אחד הזו כשהיא כבר ניצחה קונסולה "קונבנציונלית" אחת בדמות האקס-בוקס 360, והיא יכולה לעשות זאת שוב עם הפלייסטיישן 3. נכון שכוח העיבוד שלה קטן יותר, ונכון גם שיכולות המולטימדיה שלה לא מפותחות כל כך, אבל הייחודיות שלה מפצה על כל אלה.

השלט שעומד בבסיס הקונסולה, ומאפשר לכם לשחק בעזרת תנועות אינטואיטיביות, יכול להמיס את ליבם של שונאי המשחקים הגדולים ביותר כשמצוותים אליו את ארסנל הכותרים החמודים של נינטנדו. הוא גם הופך את הקונסולה לנגישה הרבה יותר בשביל אנשים שלא ממש הסתדרו עם השלט. ועוד לא הזכרנו את המחיר הנמוך יותר מהמתחרה. אז באמת, תבחרו בווי.

הצביעו סוני!

חדשנות-שמדשנות, אסור לכם לבחור בווי בקרב הזה, כי אז תעדיפו גימיק על משחקיות אמיתית. הפלייסטיישן 3, למרות מה שאמרו עליה בהשקה, היא לא כשלון, המחיר שלה פשוט הקשה עליה ליצור מומנטום בהשקה. אבל עכשיו, שנה אחרי, אנחנו רואים למה היא מסוגלת עם משחקים כמו Uncharted ויכולות המולטימדיה המתקדמות שלה.

בקרוב, כך אומרים, תגיע גם חנות השכרת סרטים ב-VOD, ובו בזמן יחלו להגיע גם המשחקים של מפתחים שכבר יודעים איך לפתח לקונסולה החדשה, ואז נוכל לראות שיש רק מלך אחד, וגם בדור הזה מדובר במלך מבית סוני. אז עזבו אתכם מהבקר המצועצע של הווי, תבחרו בפלייסטיישן 3, כי זוהי מכונת המשחקים האמיתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully