וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל מפות בעברית

דידי חנוך

3.9.2008 / 12:35

שירות המפות של גוגל מושק בגרסה עברית, כולל פירוט ברמת הרחובות. עדיין לא בגרסת הסלולר

גוגל מפות, שירות המיפוי והניווט של חברת האינטרנט, הושק אמש בהשקה שקטה גם בישראל ובעברית. עד עתה, עבד השירות בישראל ללא פירוט, כך שלא ניתן היה להשתמש בו למטרות ניווט וכיו"ב.

אפשרות תכנון המסלול מופיעה בגרסה העברית החדשה, אבל עדיין לא פעילה. כלומר, ניתן להכניס מקום ויעד, אבל במספר נסיונות שערכנו לא קיבלנו מסלול.

כמו כן, התאכזבנו לגלות בבדיקה שהגרסה הניידת של גוגל מפות לא כוללת עדיין את המפות המקומיות העדכניות. עם התמיכה המובנית ב-GPS, ואפשרויות זיהוי המיקום גם באמצעות איתור ברשת הסלולרית, גוגל מפות בסלולר מהווה תחליף חינמי - פרט לצריכת הנתונים - לשירותים המוצעים בכסף על ידי המפעילות.

בבדיקה שלנו, הגרסה החדשה מזהה את המיקומים בישראל בעברית בלבד. חיפוש כתובות בישראל באנגלית לא הפיק תוצאות מוצלחות. היישום מסוגל לאתר את הרחוב עצמו כשמדובר ברחוב גדול, אבל לא כל רחוב. זה אומר שיהיה קשה יותר לשלב את המפות המקומיות ביישומים שונים שנבנו על גבי גוגל מפות.

עם זאת, הגעת המפות של גוגל היא צעד חשוב לאינטרנט הישראלי ולשירותי המיקום בישראל. הפורמט הפתוח של המפות, שמאפשר בניית יישומים עליהן והוספת שכבות מידע, הפך את גוגל מפות ליישום שהוסיף רמה נוספת של שימושיות למיפוי אינטרנטי.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל
  • מפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully