וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

הסתיו מגיע, ועמו גם מבול משחקי הספורט השנתיים כמו פרו אבולושן ופיפ"א, שמבקרים השבוע בוידאודרום

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!TECH. ובכל שבוע אנחנו תוהים אם הם יכולים להגיד את השעה בצורה הבינרית, ואם כן, למה שיעשו זאת כשאינם בעצם ייצורים חיים. אף על פי כן, רק אלה שמצליחים להגיד לנו מה השעה, נכנסים למדור הוידאודרום.

Fifa 09

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, ווי, המחשב האישי, פלייסטיישן 2, PSP, DS

תאריך השקה: 3 באוקטובר, 2008

הערות: השקת משחקי פיפ"א דייקנית כמו שעון שוויצרי. בכל שנה ושנה יוצא אחד מהם, וגורם לאנשים לתהות על קנקן הסדרה והדרך אותה היא עברה מאז שהחלה. הפעם יש שיפורי גרפיקה, משחקיות ומצבים מקוונים חדשים – אחד מהם אפילו בחסות חברת אדידס.

Pro Evolution Soccer 09

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, ווי, המחשב האישי, פלי סטיישן 2, PSP

תאריך השקה: 17 באוקטובר 2008

הערות: בהמשך לטריילרים של NHL 09 ו-Fifa 09, מגיע גם הטריילר למתחרה הגדול של פיפ"א – סדרת פרו אבולושן. יצרנית המשחק, קונאמי, חתמה על הסכם של 4 שנים לשימוש בליגת האלופות, ובשנה הנוכחית מדובר בזכויות בלעדיות. מעבר לכך, יש כאן שיפורים בכל התחומים הרגילים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

NHL 09

מגיע לפלטפורמות: פליייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, פלייסטיישן 2, המחשב האישי

תאריך השקה: 26 בספטמבר 2008

הערות: ההוקי הוא לא אחד מענפי הספורט הפופולאריים בישראל. חם כאן מדי, אין קרח. אבל זו לא סיבה לא לאהוב את הספורט הזה, וסדרת משחקי NHL היא מסדרות הספורט הטובות של אלקטרוניק ארטס. המשחק החדש לא רק נראה יפה יותר, אלא גם כולל מצב קריירה חדש.

Stormrise

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: 2009

הערות: לא הרבה ידוע על Stormrise – הכותר החדש של חברת Creative Assembly, שהביאה לנו בעבר את סדרת משחקי האסטרטגיה המצויינת Total War. העלילה של משחק האסטרטגיה בזמן אמת תיקח אותנו לעולם פוסט-אפוקליפטי בו שני צבאות נלחמים אחד בשני על שליטה, כשבתחום המשחקיות עצמו צפויים אנו לקבל מספר מנגנונים מעניינים כגון היכולת להציב יחידות במפלסים שונים (אוויר, קרקע, מתחת לקרקע) כדי לנהל לחימה במספר חזיתות בו זמנית.

Saints Row 2

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: 7 בנובמבר 2008

הערות: Saints Row 2 ממשיך את העלילה של המשחק הראשון, שניסה להיות סוג של GTA אבל עם הרבה יותר דגש על כנופיות שמתחרות אחת בשניה על שליטה בעיר Stilwater. חוץ משיפורים במנועי הגרפיקה, הפיזיקה והאינטליגנציה המלאכותית, יהיו כאן גם אפשרויות רבות יותר לשינוי הדמות שלנו, החל מביגוד ועד לקביעת הסגנון של בסיסי הכנופיה בה הדמות שותפה.

Wipeout HD

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3

תאריך השקה: סוף 2008

הערות: סדרת משחקי Wipeout קיימת עוד מ-1995, אך זכתה לפופולאריות רבה כשהחלה לצאת באופן בלעדי לקונסולות הפלייסטיישן (הראשונה, השניה, PSP ועכשיו PS3) של סוני. המשחק הנוכחי הוא הראשון שמגיע ל-PS3, והנו רימייק לכמה מהכותרים הקודמים בסדרה, כשבעתיד אנחנו נראה כותר חדש לגמרי לפלייסטיישן 3.

Civilization IV: Colonization

מגיע לפלטפורמות: המחשב האישי

תאריך השקה: 22 בספטמבר

הערות: סדרת משחקי Civilization של סיד מאייר גרמה מאז השקתה ב-1991 לרבים וטובים לאבד שעות, ימים או אפילו חודשים מחייהם בניסיון לקדם ציוויליזציות וירטואליות אל עבר הקדמה הטכנולוגית. החלק החדש, Colonization, נותן לכם שליטה במושבה מרוחקת, כשהמטרה הפעם היא להגיע לעצמאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully