וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוקיה נוגעים במוזיקה

נוקיה הכריזה היום באופן רשמי על 5800 XpressMusic - הטלפון הצרכני הראשון שלה עם מסך מגע

חברת נוקיה השיקה היום באופן רשמי את Nokia 5800 XpressMusic - הטלפון ההמוני הראשון של החברה בעל מסך מגע. המכשיר, ששמועות עליו התרוצצו ברחבי הרשת כבר חודשים, כונה בשם Tube. הוא אף נצפה לרגעים ספורים ב'אביר האפל' - הסרט החדש בסדרת באטמן שיצא לאקרנים בקיץ והיה לאחד הסרטים המצליחים מאז ומעולם.

הטלפון החדש, בעל הייעוד המוזיקלי, יתהדר במסך מגע רחב בגודל 3.2 אינץ' עם רזולוציה של 640x360, מצלמה של 3.2 מגה-פיקסל, GPS, 8 גיגהבייט זכרון והרחבה אפשרית לעוד 8 גיגהבייטים עם כרטיס זכרון. כמו כן, מתוקף היותו של המכשיר ממוקד-מוזיקה, הוא יכלול שקע אוזניות סטנדרטי ורמקולים סטריאופוניים שלטענת החברה הם החזקים ביותר שנכללו אי פעם בטלפון נייד.

כמו כן, דגש נוסף ב-5800 הושם על יצירה ושיתוף תוכן. חוץ מתמיכה בפלאש ("יש כאלה שחושבים שזה לא חשוב. אנחנו לא מסכימים" אמרה על הפלאש ג'ו הארלו, סמנכ"ל שיווק בכירה בנוקיה), יכלול ממשק הטלפון, המבוסס על גרסה 5 של Symbian S60, גם שיתוף פלייליסטים, סרגל מדיה במסך הבית וארבעה אנשים איתם ניתן לנהל קשר ישירות מהמסך הזה. הטלפון יושק באירופה במחיר של 279 אירו בלי נעילת רשת, עוד ברבעון הזה. בתחילת השנה הבאה תושק גם גרסה שתכלול את שירות ה-Comes With Music

אם ב-Comes With Music עסקינן, המכשיר הראשון שיגיע עם מותג המוזיקה הזה לא יהיה ה-5800, אלא Nokia 5310 XpressMusic - מכשיר פשוט יותר שיושק באנגליה כבר ב-16 באוקטובר ויעלה 130 פאונד, כשהוא כולל מנוי של שנה לחנות המוזיקה של נוקיה. החנות, אגב, תתהדר במבחר של כ-2 מיליון שירים שיכללו היצע מארבע המפיצות הגדולות וממפיצות עצמאיות קטנות.

  • עוד באותו נושא:
  • נוקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully