וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה תורידו?

7.10.2008 / 16:54

במדריך ההורדות, אמרנו לכם איך להוריד סרטים וסדרות. עכשיו הגיע הזמן להתעסק במה שווה להוריד ליום כיפור

אם שיננתם את הכתוב בשני מדריכי ההורדות שלנו, אתם מוכנים להתחיל להתכונן לחג וליהנות מבידור ביתי, גם אם כל הוידאומטים ריקים מתוכן סביר.

עכשיו עומדת בפניכם השאלה: מה להוריד? ובכן, גם כאן באה וואלה! לעזרתכם עם מדריך שימושי לתכנים שניתן בהחלט למצוא ברשת ושמומלצים לצפיה בחג.

קישורים לא תמצאו כאן, אבל בעזרת שני המדריכים שלנו אנחנו מאמינים שתסתדרו.

הוא המחשב

אם באמת אין לכם תוכניות לחג פרט לרביצה מול הטלויזיה, יש לנו שתי המלצות שהן כיף טהור. הראשונה היא "Chuck", עליה נכתב לאחרונה בוואלה! תרבות שהיא הסדרה הטובה ביותר בטלוויזיה האמריקאית. אנחנו יודעים שהטענה שלנו שסדרה על חנון שקיבל מייל שהחדיר לו למוח את כל המידע של סוכנויות הביון האמריקאיות ושכעת נלחם בטרוריסטים בעזרת סוכנת CIA כוסית וסוכן NSA פסיכופט נשמעת מופרכת. אבל מה לעשות, זה הדבר הכי כיפי שיש כיום, ואם ערוצי הטלוויזיה שלנו לא מביאים אותה, לפחות יש לנו את הטורנטים.

כמה? 13 פרקי העונה הראשונה + 2 פרקי העונה החדשה. כלומר, 630 דקות של הנאה.

הוא רק המתווך

עוד סדרה שהיא ללא ספק טובה יותר מכפי שהיא נשמעת היא "The Middleman" הקומיקסאית, שמשלבת אקשן, הומור ויותר סקסיות ממה שניתן לצפות מסדרה שמשודרת בערוץ ABC Family השמרני.

כמה: 12 פרקי העונה הראשונה והיחידה עד כה. 504 דקות של כיף.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

דם חם

לכל מי שמתגעגע ל"באפי" או ל"עמוק באדמה", סדרת הערפדים החדשה של אלן בול יכולה לספק את הצרכים. אבל גם מי שחדש לערפדים או לבול יכול למצוא סיבה להנאה בסדרה שכולה סקס, סמים ואלימות. כי זאת לא טלוויזיה. זאת HBO.

כמה: 5 הפרקים הראשונה של העונה הראשונה. 250 דקות של דם.

מציאות נושכת

העונות החדשות של שתי סדרות הריאליטי הטובות בעולם, "Survivor" ו-"Amazing Race", החלו והן מספקות את הסחורה. כרגיל. האינטריגות, הטיסות, האדיוטים והתחמנים נמצאים כולם כאן, ואיתם הדינמיקה האנושית שגורמת לסדרות לעבוד.

כמה:
3 פרקי Survivor, כלומר 126 דקות.
2 פרקי Race, כלומר 84 דקות

צלי עוף

קומדי סנטרל ממשיכים במסורת ה-"Roast", ערב שלם שמוקדש לעלבונות קומיים המופנים לסלב אחד - ולכל מי שנמצא בחדר או שאי פעם היה קשור לאותו סלב. שניים מהמומלצים של השנים האחרונות הם הרוסט המצוין של פמלה אנדרסון מ-2005 וזה של בוב סאגט ששודר ממש לאחרונה.

כמה: 90 דקות כל אחד

מי ייתן והכוח...

סדרת האנימציה המשובחת של MTV, רובוט צ'יקן, מעולם לא היתה מצחיקה כמו בספיישל מלחמת הכוכבים מ-2007.

כמה: 30 דקות

לא רק פירטים

למי שלא רוצה להוריד באופן פירטי, יש לנו גם חלופה מקומית, שאמנם זמינה רק ברשת, אבל בהחלט נותנת מענה הולם. בוואלה!yes תוכלו למצוא את פרקי הפתיחה של העונה הנוכחית של "הדשא של השכן", את המיני סדרה המצוינת "וידויה הסודיים של זונת צמרת", מגוון עצום של תכני yes דוקו, ועוד ועוד ועוד.

כמה: מאות שעות.

  • עוד באותו נושא:
  • הורדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully