וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפייסבוק של מיקרוסופט

גם מיקרוסופט רוצה להיות חברתית, והשלב הבא של מותג Live כולל מאפייני ווב 2.0

חברת מיקרוסופט הכריזה היום על שלב נוסף בפיתוח מותג ה-Live שלה, שיכלול כ-25 תוכנות ושירותים שונים. מרבית השירותים האלה יעברו לוקליזציה מלאה לעברית, ויושקו יחד עם כל שאר העולם בתחילת דצמבר. במיקרוסופט אומרים כי התוכנות יושקו בהתחלה בגרסת בטא, וישודרגו תוך מספר שבועות לגרסה מלאה.

החידושים שהוכרזו נועדו להביא למשתמש לא רק שיפורי ממשק ושימושיות, אלא גם לשים את מיקרוסופט על המפה בכל הקשור לרשתות החברתיות. "זו ההשקה הכי משמעותית של מיקרוסופט בתחום האינטרנט" אמר ליאור צורף, סמנכ"ל שיווק בחטיבת אונליין של החברה – חטיבה חדשה שהוקמה כדי לטפל בשירותים המקוונים של מיקרוסופט.

הרשת החברתית של מיקרוסופט תפעל, בעצם, תוך אינטגרציה של השירותים. כך, למשל, בגרסה החדשה של תוכנת המסנג'ר יהיה שטח (שאי אפשר לבטח) ששמור למעקב אחר הפעולות אותן מבצעים החברים שלכם ברשת של מיקרוסופט. שיתוף התכנים במסנג'ר יתבטא גם ביכולת לראות באופן מסונכרן תמונות ממחשב של אחד המשתתפים ולדבר עליהן בחלון המסנג'ר, וצפייה מקבילה בקליפים.

מעבר לכך, ניתן יהיה לצפות בעדכונים מהרשת החברתית בכל שירותי מיקרוסופט, ואף לקבל לדף האישי עדכונים משירותים כמו Twitter ו-Wordpress. יש גם מערכת ארגון אירועים והזמנת אנשים (בדומה ל-evite) שתאפשר טיפול גם לאחר אירוע. הממשק של הוטמייל יעודכן גם הוא, עם שטח אחסון בלתי מוגבל ואפשרות ליצור קבוצות לשליחת מיילים המוניים.

כמו כן, הציגו במיקרוסופט את Windows Live Skydive – שירות אחסון שנותן לכל משתמש 25 גיגהבייט של זכרון עם יכולת להעלות קבצים ולשתף אותם עם כולם. במיקרוסופט אומרים כי הם ידאגו להזהיר משתמשים מפני העלאת תוכן בלתי חוקי, אך אין כרגע מנגנונים לסינון תוכן.

כל השירותים נבדקו לתאימות עם כל הדפדפנים הפופולריים, ומפותחות גם גרסאות ניידות לצפייה דרך טלפונים סלולריים. התוכנות, לעומת זאת, עובדות כרגע רק על מערכת ההפעלה "חלונות" של מיקרוסופט.

תחום שנשאר מיותם כרגע הוא מנוע החיפוש Live.com. מנוע החיפוש לא יעבור מתיחת פנים יחד עם שירותי ה-Live האחרים, אך במיקרוסופט מבטיחים שהם עובדים על שדרוגים כדי לשפר את מנוע החיפוש, כשהמטרה הסופית היא לאפשר למשתמש לשאול שאלה ולקבל תשובה באופן מיידי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully