וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלך החדש של נוקיה

דידי חנוך, ברצלונה

2.12.2008 / 11:24

נוקיה הציגה את מכשיר הדגל החדש שלה - N97, בעל מסך מגע, מקלדת מלאה ו-32 גיגהבייט של זכרון מובנה

חברת נוקיה הכריזה היום על N97 – המכשיר הראשון בסדרת N היוקרתית שכולל ממשק מגע. הטלפון החדש הוא סליידר דור 3.5 בעל מקלדת מלאה, מצלמת 5 מגהפיקסל (אפשרות צילום וידאו ביחס 16:9, 32 גיגהבייט זכרון מובנה עם אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס זכרון, תמיכה בקישוריות אלחוטית בבלוטות' ו-Wifi, ויכולות ניווט . המסך שלו הוא מסך מגע בגודל 3.5 אינץ' ברזולוציה 640x360.

כמו כן, מערכת ההפעלה של המכשיר תאפשר התאמה אישית של עמוד הבית, כשבין השאר ניתן יהיה לשאוב מידע מהאינטרנט אל העמוד דרך תוספים חיצוניים או קורא RSS מובנה. מידותיו של המכשיר החדש הן 117.2x55.3x15.9 מילימטרים ומשקלו כ-150 גרם. N97 יושק במחצית השנה הראשונה של 2009, ומחירו באירופה יעמוד על 550 אירו לפני סבסוד.

בנוסף, חשפה נוקיה שדרוג של שירות המפות שלה, אשר כולל בין השאר גם תצוגה תלת מימדית של כ-200 ערים, תמיכה במפות המשולבות בתמונות לווין ויכולת לתכנן מסלולים על המחשב או באתר החברה ואז לסנכרן אותם למכשיר. גם הניווט עצמו יהיה נוח יותר, יגיד לכם מתי להאט ויפרט את המסלולים לפני הפניה. בנוקיה גם הודיעו על הכוונה להמשיך ולהוסיף מפות חדשות, אך טרם ידוע אם ומתי תוכנסנה מפות של ישראל.

שירות נוסף שהוכרז באירוע הוא Nokia Messaging, אשר יתחרה בשירותים כמו Fring ו-Emoze. מטרת השירות היא להביא את כל שירותי המסרים המיידיים שלכם למכשיר. כמו כן, תומך השירות בשירותי מייל פופולריים.

גילוי נאות: הכתב הינו אורח של חברת נוקיה בברצלונה

  • עוד באותו נושא:
  • נוקיה
  • n97

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully