וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקספון הופכת לספקית אינטרנט

דידי חנוך

22.12.2008 / 12:10

חברת השיחות הבינלאומיות אקספון 018 הופכת לספקית אינטרנט. תמכור חבילות עם שירות הטלפוניה המקומית

חברת אקספון ממשיכה במהלך ההפיכה מחברת שיחות בינלאומיות לחברת תקשורת עם הפיכתה לספקית אינטרנט. החברה משיקה חבילות במהירויות ממגה וחצי במחירים זולים משמעותית ממחירי השוק.

המודל של אקספון בתחום האינטרנט מזכיר קצת את מודל העבודה של חברות הטיסה הזולות באירופה: הם מוכרים שירות בסיסי במחיר זול. מחיר החבילות כולל קישוריות ותמיכה בסיסית. על מנת לקבל תמיכה מקיפה יותר, יאלצו לקוחות החברה לשלם סכום של 5 ש"ח בחודש. החברה מציעה חבילות על תשתית של בזק ושל הוט.

מטרתה של החברה בהפיכתה למפעילת אינטרנט היא הצעת חבילות הכוללות שיחות מקומיות ושיחות בינלאומיות בבאנדל עם הקישוריות האינטרנטית.

את התעריפים המלאים ניתן למצוא באתר החברה, אך ניתן לציין לדוגמה שהחברה גובה על חבילת 5 מגה מחיר של 65 ש"ח בחודש למשך שנה ללא התחייבות, לעומת כ-100 ש"ח בחברות המתחרות.

נכון לעכשיו, לא ערוכה החברה למספר רב של משתמשים. היא מתכוונת לרכוש רוחב פס בהתאם להצטרפות לקוחות, וצופה כ-12,000 לקוחות חדשים עד סוף 2009.

לאחר תקופה בה הצטמצם מספר המתחרות בשוק האינטרנט הישראלי עקב מיזוגים שהותירו רק שלוש ספקיות אינטרנט מרכזיות, נראה שהמגמה מתהפכת. ההכרזה של אקספון מגיעה זמן קצר לפני ההכרזה הצפויה של חברת פרטנר על הפיכתה לספקית אינטרנט וטלפוניה ביתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully