וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק השנה 2008

התחרות על תואר "משחק השנה" שלנו היתה קשה. חמישה הגיעו לגמר, אבל רק אחד יכול לזכות

לא משחקי השנה

Gears of War, Fable 2, Braid, Geometry Wars ורבים אחרים, שהושקו לקונסולת האקס-בוקס 360 נטולת היבוא המסודר לארץ. וגם אם קניתם אותה, חיבור לאקס-בוקס לייב ורכישה בחנות המקוונת הם משימה מסובכת ומתסכלת. מה שמזכיר לנו: ישפאר, טוב עשיתם כשהבאתם את PS3, אבל למה ישראל עדיין לא נכללת ב-Playstation Network?

Saints Row 2

יש שיגידו "חיקוי GTA", אבל אנחנו נאמר "כיף גדול". זה לא ש-GTA IV היה רציני, אבל סיינטס רו 2 לקח את האקשן לכיוונים פרועים. כתוצאה מכך, קיבלנו 15-20 שעות של משימות כיפיות ועלילה לא רעה בכלל. כמו כן, איזה עוד משחק יאפשר לכם להנהיג כנופייה כשאתם גבר שמן שאוהב להסתובב עם חזיה בלבד.

Metal Gear Solid 4

סדרת מטאל גיר סוליד תמיד הייתה יותר סרט אינטראקטיבי ממשחק. גם הפעם זה היה ככה, עם סרטוני מעבר שהיו ארוכים יותר משלבים שבאו ביניהם. אה, והסיפור היה מסורבל לאללה. אבל אלה ממש לא חסרונות, הם הפכו את המשחק הזה לאחד הסיפורים המרתקים של השנה, שגם הציג לנו גרפיקה מדהימה ואקשן התגנבותי מרשים.

Little Big Planet

אם בסוני לא היו משווקים את Little Big Planet באגרסיביות, הוא לא היה מגיע לכאן. הסיבה לכך היא שהמשחק הזה מחייב קהילה גדולה. אז סוני הביאו את הקהילה, והמשחק הביא לנו אפשרויות מדהימות לבניית שלבים, ומשחק משותף בשלבים שאחרים בנו. בכל יום מתווספים לעולם המשחק עולמות חדשים שמקורם בדמיון של יוצרים מוכשרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

GTA IV

כגודל הציפיות שהיו לגיימרים רבים לגבי GTA IV, כך גם גודל המשחק שהם קיבלו - סאטירה חברתית מתוחכמת עם גרפיקה יפהפייה, חופש פעולה מרשים ואורך חיים שלא מסתכם רק במערכה לשחקן יחיד. ניקו בליק ומשפחתו נכנסו לחיינו באפריל, וכמעט אף משפחה אחרת שפגשנו השנה לא הצליחה להשתוות אליה. כמעט.

Fallout 3

ל-Fallout 3 יש באגים קטנים ומעצבנים, אבל אלה טובעים בים האושר ועושר שיש במשחק. השילוב בין משחק פעולה יפהפה לבין אלמנטים של כותר תפקידים וחופש מדהים לעשות מה שאתם רוצים תוך קידום העלילה מוביל לכך שכמעט כל אחד יוכל למצוא את דרכו במשחק. ומשחק כזה, שמתאים כמעט לכולם, הוא משחק השנה שלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully