וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטבוק או לפטופ?

25.1.2009 / 10:48

המחשב הנייד הבא שלכם יהיה בגודל סטנדרטי או מהדור החדש של המחשבים הקטנים והזולים?

מקוריוז מעניין, הפכו הנטבוקים לתופעה הדומיננטית בתחום המחשוב האישי בשנה וחצי האחרונות. אבל בעוד המחשבים בעלי המסך הקטן והמחיר הלא מאיים הפכו ללהיטים, רבים עדיין סבורים שהם חלשים מדי, קטנים מדי או לא נוחים מספיק. שתי עמדות, והכרעה אחת: שלכם.

נטבוק

עידן הנטבוק הוא בשורה אמיתית לכל מי שהמחשב הנייד שלו באמת מתנייד. היכולת לרכוש מחשב שלא שובר את הגב מבלי לשלם עליו הון תועפות היא המצאה נפלאה, ועליה אנו אסירי תודה לאסוס שהמציאה את הקטגוריה. רוב האנשים משתמשים במחשב לגלישה ברשת ולעיבוד תמלילים, ואת הדברים האלה ניתן לעשות בצורה טובה מאד גם בנטבוק. ואם אתם גיימרים או עורכי וידאו, ממילא יעלה לכם פחות לרכוש מחשב נייח למשחקים/עריכה ונטבוק לצרכים ניידים מאשר לרכוש לפטופ רב עוצמה שסביר שיהיה חלש מהמחשב הנייד. וניתן לסנכרן את שניהם ברשת. והשורה התחתונה: אנחנו לא יודעים אם שמתם לב, אבל יש מצב כלכלי לא משהו שם בחוץ. והנטבוקים פשוט זולים יותר.

לפטופ

רוב האנשים שאנחנו מכירים לא ירכשו נטבוק, והסיבה לכך פשוטה יותר: הנטבוקים נוחים יותר כל עוד לא צריך להשתמש בהם. הם נוחים יותר ברכישה, והם נוחים יותר בתיק. אבל המקלדת קטנה מדי, המסך קטן מדי, הרזולוציה נמוכה מדי. כיום ניתן לרכוש במחיר סביר מחשב נייד חזק מספיק כדי שלא יהיה צורך להחליף בין מחשבים - עוד היבט לא נוח של הקיום הנטבוקי. הסינכרון ברשת עדיין לא נוח מספיק, ואם אתם עורכי וידאו או גיימרים, לא סביר שתרצו לעשות את הדברים האלה גם בדרכים? ודאי שכן. אנו מודים לנטבוקים על כך שהם סייעו להוריד את מחירי המחשבים הניידים מכל הקטגוריות. אבל מבחינתנו, בכך הם סיימו את חלקם. עדיף לנו מחשב אחד שממלא את כל צרכינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully