וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפון משיקה את הרשת החדשה

לאחר השקה רכה, מציגה היום פלאפון רשמית את הרשת הסלולרית החדשה שלה. תרגום: יש סים בפלאפון

הרשת החדשה של פלאפון היא אחד מאותם הדברים עליהם שמענו במשך הרבה מאוד זמן, והיום (ב') היא סוף סוף מושקת. גיל שרון, מנכ"ל החברה, גיל שרון, דיבר היום על השקת הרשת, שהקמתה עלתה לדבריו כמיליארד ש"ח.

הרשת החדשה הוקמה בתקן HSPA והיא פועלת בשני תדרים, 2100 מגה הרץ המסורתי ו-850 מגה הרץ – תחום תדרים הרבה פחות עמוס אשר מאפשר קליטה טובה יותר בתוך מבנים מרשתות דור 3 אחרות, בו פלאפון היא המפעילה הסלולרית היחידה. לפלאפון בעיה עם שימוש בתחום 2100 מגה הרץ, כיוון שאין לה גיבוי של רשת GSM זמינה, ולכן המכשירים שלה יכולים לפעול רק במקומות בהם יש זמינות של רשת דור 3.

לפלאפון גם הסכמי Roaming חדשים, שמאפשרים שימוש במכשירים ב-207 מדינות ברחבי העולם, זאת באמצעות הסכמי שיתוף פעולה. בעבר, נאלצו לקוחות פלאפון שרצו לקחת מכשיר לחו"ל לקבל מכשיר חלופי בנתב"ג.

בתוך שבועיים, יעברו כל נקודות השירות של החברה למכור את המכשירים החדשים. מהם אותם המכשירים? בשלב הראשון ייכנסו לרשת החדשה כ-15 מכשירים, ביניהם כמה בלעדיים, כמו נוקיה E66, סוני אריקסון c905 ו-Palm Treo Pro. כמו כן, ימכרו בפלאפון גם מחשבים ניידים עם מודמים סלולריים וחבילות גלישה. מכלול המכשירים החדשים מוצגים החל מאתמול באתר של פלאפון, כפי שדווח בוואלה!TECH.

באירוע ההשקה הודגמו גם כמה מהיכולות של הרשת החדשה. כך, לדברי אנשי החברה יכולה הרשת החדשה לתמוך בקצבי גלישה באינטרנט של עד 20 מגהביט. מדובר, בינתיים, במודמים ניסיוניים, אך אלה צפויים להיכנס לשוק בשנה הקרובה. יש לציין כי קצב הגלישה באינטרנט הוא תיאורטי, ובדרך כלל לא מושגות מהירויות המקסימום.

ומה עם הרשת הותיקה של פלאפון? היא ממשיכה לפעול בינתיים. משנה למנכ"ל פלאפון, ניר שטרן, אמר לוואלה!TECH כי היא צפויה להמשיך לפעול בשנים הקרובות, ואף יצטרפו אליה מכשירים חדשים.

גילוי נאות: האתר וואלה! הוא חלק מקבוצת בזק.

  • עוד באותו נושא:
  • פלאפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully