וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסוס מנווטת

דידי חנוך

4.2.2009 / 10:43

חברת החומרה מכריזה על שותפות בתחום הסלולר עם Garmin, אחת מיצרניות מכשירי הניווט הגדולות בעולם

חברת החומרה אסוס, שנסיונותיה לחדור לתחום הסלולר לא זכו להצלחה רבה עד כה, מחדשת את מאמציה בשותפות עם חברת מכשירי הניווט הגדולה בעולם, Garmin.

שתי החברות מודיעות היום כי ישיקו סדרה של מכשירים שימותגו Asus-Garmin Nuvifone, שהראשון מביניהם יוצג בתערוכת MWC שתערך עוד כשבוע וחצי בברצלונה.

דיווחים ראשונים על שיתוף הפעולה בין השתיים דלפו כבר לפני חצי שנה, כאשר דווח שאסוס תייצר את הסלולרי של גרמין. לצד המכשירים שאסוס מוציאה תחת המותג שלה, החברה מייצרת גם חומרה רבה בעבור חברות אחרות, שהבולטת מביניהן היא אפל, בעבורה מייצרת החברה את המקבוק. בעקבות דריכת כוכבה של אסוס עם השקת מחשבי Eee, נראה הגיוני שהחברות יבחרו לשים גם את המיתוג שלה על המכשירים.

אסוס וגרמין הן חברות ב-Open Handset Alliance, ברית החברות סביב מערכת ההפעלה אנדרואיד. בנוסף, לאסוס ניסיון משמעותי בייצור מכשירים במערכת ההפעלה חלונות מובייל. מעניין יהיה לראות באיזו מן השתיים יבחרו החברות בעבור שיתוף הפעולה שלהן.

מעניין גם יהיה לראות האם אסוס אכן תשיק בתערוכה סלולרי בעל מיתוג Eee, לצד הסדרה החדשה עם גרמין, או האם זו תהווה הנדבך העיקרי באסטרטגיה הסלולרית של החברה הטאיוואנית מעתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully