וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

המתמודד הראשון בתחרות הטריילר המרהיב של השנה כבר כאן. קוראים לו קרייטוס, והמקצוע שלו זה אל מלחמה כועס

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!TECH. ובכל שבוע אנחנו אומרים להם שבלי נאמנות אין אזרחות. אבל אלה, הם הצביעו מר"צ ולא אוהבים את ההתניות שלנו. אחרי שכנוע פיזי מתון, חלקם מסכימים ונכנסים לוידאודרום. את האחרים אנחנו זורקים לים.

God of War 2

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3

תאריך השקה: 2009

ז'אנר: אקטיבי-אגרסיבי

הערות: יותר משלוש דקות נמשך הטריילר הזה, וטוב שכך. מדובר בקדימון המרשים ביותר שראינו מאז שהתחילה שנת 2009, ואני מאמין שבהמשך השנה לא נראה קדימונים רבים שמתעלים עליו במגניבות, מהירות ותחושת הציפיה שהוא יוצר.

GTA IV: The Lost and Damned

מגיע לפלטפורמות: אקס-בוקס 360

תאריך השקה: 17 בפברואר

ז'אנר: הלאה מזרח אירופה, יחי הארלי דייוידסון

הערות: תסתכלו היטב בטריילר המגניב הזה לחבילת ההרחבה הראשונה לה זוכה GTA IV, ואז לכו לבכות, כי אין דרך חוקית להשיג אותה בארץ. Lost and Damned, שמתמקדת בכנופיית האופנוענים מהמשחק המקורי, יוצאת רק כחבילה להורדה עבור האקס-בוקס 360, והמסננים הגיאוגרפיים של Xbox Live ימנעו מכם לקנות אותה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

Fuel

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: 2009

ז'אנר: פטרו-כימי

הערות: מה זה, מאיפה זה הגיע? Fuel הצליח לטוס מתחת לרדאר שלנו, ומדובר כאן ברדאר מאוד מרשים. עכשיו, כשאנחנו רואים את הטריילר הראשון למשחק המרוצים הזה, שנראה לא רע בכלל, עולה התהייה אם הרדאר המדובר צריך לעבור תיקון, או שמא מדובר במשחק חמקן.

Dawn of War 2

מגיע לפלטפורמות: המחשב האישי

תאריך השקה: 20 בפברואר

ז'אנר: בוקר של קטיפה

הערות: השם של Dawn of War 2 - משחק חדש שמבוסס על זיכיון Warhammer 40,000 גורם לי לחבב אותו עוד לפני ששיחקתי בו. כי מי, תגידו לי, לא אוהב ריח של נפלאם על הבוקר, וזה בדיוק מה שהמפתחים רוצים להציע לנו כאן. זה, ומפלצות מרשימות.

Mario & Sonic Winter Olympic Games

מגיע לפלטפורמות: נינטנדו Wii ו-DS

תאריך השקה: סוף 2009

ז'אנר: שעמום מושלג

הערות: אולימפיאדת חורף היא אולי הפחות-מעניינת מבין השתיים עבור רבים, אבל אין זה אומר שאי אפשר לעשות ממנה קצת כסף. סגה ונינטנדו, שחברו יחד ליצירת משחק מריו+סוניק באולימפיאדת קיץ האחרונה, חוזרים עכשיו לאולימפיאדת חורף, וזה עומד להיות משעשע. אני מחכה במיוחד לתחרות קרלינג, כי מעולם עוד לא ראיתי את מריו עם מטאטא.

Sonic & The Black Knight

מגיע לפלטפורמות: נינטנדו WII

תאריך השקה: 13 במרץ

ז'אנר: פציעה שטחית

הערות: הדבר הראשון שעולה לי לראש כשאני שומע שסוניק הולך לקרב נגד האביר השחור הוא הסצינה מ"מונטי פייתון והגביע הקדוש". רק שכאן זה הולך להיות, כנראה, פחות מצחיק ועם יותר צלצולי אוזניים שנגרמים על ידי הצליל המעצבן של איסוף הטבעות במשחקי הסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully