וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילרים כשרים לפסח

בדיקת וואלה! TECH העלתה כי באף אחד מהטריילרים השבוע אין חמץ, זאת בלי שטעמם יושפע לרעה

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה! TECH. ובכל שבוע אנחנו מכריחים אותם לעשות ארוחת ליל הסדר בלי שיוכלו לאכול לפני שיסיימו לקרוא את ההגדה. אלה שלא גוועים ברעב, נכנסים לוידאודרום.

Assassin's Creed 2

מגיע לפלטפורמות: לא ידוע

תאריך השקה: לא ידוע

ז'אנר: נו, לפחות זה ידוע. פעולה

הערות: אנחנו לא יודעים כמעט כלום על החלק השני בסדרת Assassin's Creed, והטיזר הראשון של המשחק לא מוסיף פרטים קונקרטיים. אז כן, המשחק יתרחש באיטליה של המאה ה-15, ולגיבור יקראו אזיו, אבל מעבר לכך – כלום. בחודשים הקרובים ייחשפו הפרטים החדשים, ובינתיים אפשר פשוט לראות את הטיזר היפה.

Secret World

מגיע לפלטפורמות: אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: לא ידוע

ז'אנר: תפקידים המוני

הערות: מדי שנה מגיעים להם מספר משחקים חדשים שמנסים לקחת מ-World of Warcraft את כתר המלך של משחקי התפקידים ההמוניים. עד כה, כולם כשלו, אבל חברת Funcom לא מתייאשת, ומנסה עכשיו את מזלה בפעם נוספת. הטריילר הראשון של המשחק החדש נראה ממש מרשים, אבל לא ברור מה בדיוק קורה שם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

Ghostbusters

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, ווי, המחשב האישי, פלייסיטיישן 2, נינטנדו DS

תאריך השקה: 19 ביוני

ז'אנר: פעולה

הערות: זיכיון 'מכסחי השדים' התעורר בשנה האחרונה מתרדמת עמוקה. משחק הוידאו יוצא בקרוב, ועכשיו יש גם דיבורים על סרט חדש. אבל בינתיים אנחנו מסתפקים בטריילר נוסף מהמשחק, שמדגים את החוק השלישי של לחימה בשדים, ונותן תקווה שהמשחק החדש באמת יהיה טוב.

Prototype

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: 12 ביוני

ז'אנר: פעולה

הערות: בעולם בו רוב המשחקים המעניינים בכל שנה הם המשכים, טוב לראות זיכיון חדש כמו Prototype, שמציג לנו עולם מעניין עם גיבור מסתורי בעל כוחות על מגניבים. הטריילר החדש של המשחק הוא סינמטי לגמרי, ומטרתו להכניס אותנו לאווירה העצובה של המשחק – דבר אותו הוא עושה בהצלחה מרובה.

Battlestations: Pacific

מגיע לפלטפורמות: אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: 15 במאי

ז'אנר: פעולה

הערות: הטריילר החדש של Battlestations: Pacific הוא יפהפה, והמגניבות שבו היא בציפיה לפיקוד על כל הכוחות הרבים האלה כשניתן להתמקד בכל יחידה בנפרד, או לתת פקודות לחילות שונים. בקודמו, המערכת הזו יושמה היטב, ואילו כאן אנחנו צפויים לעוד מקצה שיפורים. חבל רק שההתמקדות היא שוב פעם במלחמת העולם השניה, ולא בתקופה שונה.

  • עוד באותו נושא:
  • assassin's creed

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully