וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תבוסת הפיראטים

17.4.2009 / 14:50

ארבעת מפעילי אתר הטורנטים Pirate Bay הורשעו בהפיכת חומר המוגן בזכויות יוצרים לזמין. העונש: מאסר בפועל

הסתיים המשפט שניהלו חברות המדיה ומשרד המשפטים השוודי נגד מפעילי אתר הביטורנט Pirate Bay. פסק דין: הם אשמים. כל אחד מארבעת הנאשמים הורשע ב"הפיכת חומר המוגן בזכויות יוצרים לזמין", והעונש שנגזר על כולם הוא שנת מאסר אחת.

כמו כן, החליט השופט שהחבורה פעלה כצוות מאורגן, וגזרה עליהם קנס בגובה 30 מיליון קרונות שוודיות – כ-3.6 מיליון דולרים. ארבעת הנאשמים כבר הודיעו כי יערערו על ההחלטה, והערעורים צפויים להימשך זמן רב.

על פי הדיווח של אתר TorrentFreak, אחד המפעילים - פיטר סונדה, כבר אמר שהאתר ימשיך לפעול ומעולם לא עמד למשפט. אלה המפעילים שלו שהואשמו.

במסיבת עיתונאים מאולתרת אותה ערך פיטר סונדה באמצעות וידאו צ'ט, הוא אמר כי ההרשעה לא הפתיעה אותו, אך גזר הדין של מאסר בפועל דווקא כן. בכל מקרה, לטענתו "ככל שמגיעים לערכאה משפטית גבוהה יותר, גזר הדין הופך להוגן יותר".

סונדה תקף במהלך מסיבת העיתונאים את פסק הדין מספר פעמים. קודם כל, הוא התפלא שהרשיעו אותם כקבוצה מאורגנת, באומרו "החלק המצחיק ביותר הוא שהם קוראים לנו מאורגנים... לפחות שירשיעו אותנו כקבוצה לא מאורגנת". לאחר מכן דיבר על כך שאם כבר הורשעו כארגון, יש חוקים שוודיים ואירופאיים שהיו צריכים להגן עליהם - חוקים מהם התביעה התעלמה.

(דיווח ראשון 12:26)

  • עוד באותו נושא:
  • the pirate bay

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully