וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא דוקטור, שרלטן

הגאדג'ט הגרוע של השבוע יכבה את המחשב או הקונסולה אחרי זמן קצוב, ובכך יצליח רק לעצבן את ילדיכם

במבט ראשון, הגאדג'ט הגרוע של השבוע שלפניכם נראה לנו ממש גרוע. מה שמפתיע הוא שבמבט שני, ואפילו בזה השלישי, הוא הפך לגרוע עוד יותר.אם היינו מסתכלים עליו עוד קצת, אולי היינו מאבדים את הראייה עקב אי-היכולת של המוח לעבד את האותות הויזואליים שמתארים לו מוצר שכזה.

שמו של הגאדג'ט הזה הוא GameDr - דוקטור למשחקים, ומטרתו היא "לרפא" את החיבה של ילדים למשחקי מחשב וידאו. מדובר במתאם שיושב בין התקע של כבל הקונסולה או המחשב לבין שקע חשמל, זאת כשהוא נעול ואי אפשר להוציא ממנו את הכבל או להוציאו מהשקע. מה שנדרש מההורה זה לקבוע כמה זמן יוכל הילד לשחק, וכשהזמן ייגמר, יעצור המכשיר את הזרמת החשמל למוצר המחובר אליו.

אנחנו מבינים שלפעמים ההורים רוצים שילדיהם ישחקו פחות, אבל זו ממש לא הדרך. כדי להעביר את הילדים ממשחקים לדברים אחרים, לא מספיק לכבות את הקונסולה - צריך לעורר את הסקרנות של ילד לגבי דברים שאינם משחקים. טיימר כמו GameDr רק יתסכל ויעצבן, זאת כשהוא גם מונע מהילדים ליהנות מהמשחק עצמו כי הם כל הזמן חושבים שתיכף ייגמר להם הזמן. הדבר הטוב היחיד במוצר הזה הוא האפשרות לפתח אצל הילדים כישורי אלקטרוניקה בסיסית בניסיון לעקוף את המערכת, או לפתח את שריריהם באמצעות ריסוק המכשיר עם פטיש. מעבר לכף זהו בהחלט הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

מאמינים לעצות הדוקטור?

חושבים שמכשיר שכזה יכול להועיל למישהו, או מעדיפים שיטות חינוך אחרות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully