וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתיד על פי מיקרוסופט

במסיבת עיתונאים של מיקרוסופט בתערוכת E3, הציגו אנשי החברה לא רק משחקים חדשים אלא גם מערכת מהפכנית

תערוכת המשחקים אי-3 חוזרת השנה למתכונת המלאה שלה, לאחר שנתיים בהם הייתה מצומצמת ואיבדה מחשיבותה עבור תעשיית המשחקים. באופן מסורתי, ביום שלפני התערוכה מקיימות חברות משחקים רבות מסיבות עיתונאים כדי להכריז על חידושי החומרה והמשחקים שהולכים להיות מוצגים בתערוכה. השנה הייתה זו מיקרוסופט שקיימה את מסיבת העיתונאים הגדולה הראשונה.
חומרה

הכרזת החומרה הגדולה של מסיבת העיתונאים הייתה על Project Natal - פרוייקט שנמצא כעת בפיתוח. טרם ידוע מתי המוצר יושק, אך במיקרוסופט מבטיחים שהוא יתמוך בכל אקס-בוקס 360 שנמכר וכל אקס-בוקס 360 שיימכר בעתיד. המוצר לא רק הוצג בוידאו, אלא גם בהדגמה חיה במהלך האירוע.

Natal יזהה את התנועות שלכם בלי צורך בכך שתחזיקו משהו בידיכם, זאת תוך שימוש בגוף שלכם ובקולכם במקום בבקרים. בין האפשרויות שהוצגו זיהוי תנועות מהיר ומדוייק של כל חלקי הגוף - כולל הבעות פנים, סריקה של אביזרים שלכם לתוך המשחקים ושליטה קולית.

ערכות הפיתוח של Natal יגיעו לאולפני המשחקים כבר היום, אבל לפחות מפתח אחד קיבל אחת כבר לפני כמה חודשים. זהו פיטר מולינו - היוצר של משחקים כמו Black & White ו-Fable. האולפן של מולינו, Lionhead, הכין הדגמה טכנולוגית בה ילד וירטואלי מדבר עם אחת המפתחות, מזהה את הדיבור ואת תנועות הפנים שלה ומתקשר איתה בצורה ריאליסטית לגמרי. לאנשים שפקפקו בכך שההדגמה אמיתית, אמר מולינו ש-Lionhead מציגים את ההדגמה מאחורי דלתות סגורות בתערוכה.

תוכנה

אקס-בוקס 360 - הקונסולה של מיקרוסופט, תחל בשיתוף פעולה חובק עולם עם Last.FM, תחנת רדיו מקוונת שמתאימה את רשימת ההשמעה על פי ההעדפות שלכם. השירות יהיה זמין בכל רחבי העולם למנויי Xbox Live Gold - שירות הפרימיום המקוון של הקונסולה.

גם חנות הסרטים והסדרות של האקס-בוקס זוכה לשדרוג. כל התוכן של החנות יוצג רזולוציית ב-1080p, יופץ באמצעות טכנולוגיית סטרימינג (הזרמה ישירה, בלי זמני המתנה) והחנות תהפוך לזמינה ב-18 מדינות (ישראל לא אחת מהן). נוסף על כך, המשתמשים הבריטיים של האקס-בוקס יוכלו לראות את ערוץ סקיי דרך הקונסולה, והמשתמשים האמריקאים יוכלו לקבוע אילו סרטים משירות 'Netflix' הם רוצים לראות בלי צורך במחשב.

כמו כן, אקס-בוקס לייב זוכה לאפליקציית פייסבוק מובנית, שמותאמת לממשק הקונסולה ומאפשרת לקשר בין חבריכם בפייסבוק לבין הזהויות שלהם באקס-בוקס לייב. כמו כן, כוללת האפליקציה אפשרות של צפיה בתמונות, בדיקת עדכוני מצב של חברים והעלאת תמונות מתוך המשחקים ישירות לפייסבוק. גם רשת המיקרו-בלוגינג טוויטר תגיע לטוויטר, עם ממשק שמאפשר לעדכן מצב ולראות את העדכונים של חבריכם. שתי האפליקציות תושקנה בסתיו.

משחקים

מיקרוסופט מתגאה במשחקים הבלעדיים שלה. הראשון שהוצג הוא Shadow Complex - משחק פלטפורמה דו מימדי מבית Epic (אנריל, Gears of War) שיהיה זמין להורדה דרך החנות המקוונת. באותה הדרך תוכלו לקנות, בחורף, משחק מרוצים שיתופי בשם Joy Ride.

ומה עם משחקים יותר גדולים? טריילרים קצרים של Crackdown 2 ו-Left 4 Dead 2 (שיגיע ב-17 לנובמבר) נחשפו לקהל; סם פישר הגיע גם הוא, בטריילר והדגמה של Splinter Cell Conviction (יגיע בסתיו לאקס-בוקס, לא מגיע לפלייסטיישן נכון לעכשיו). Forza Motorsport 3 הוצג לראשונה, על שלל האפשרויות הקהילתיות שלו .

ואיך אפשר בלי היילו? חבילת ההרחבה ל-Halo 3 ששמה ODST הוצגה במסיבת עיתונאים. באופן מאוד לא מפתיע, המשחק כולל אויבים בהם צריך לירות וכלי נשק חדשים. המשחק מזפזפ בין נקודות מבט של חיילים שונים, כביחד "חושפות את הסודות של ניו מומבסה". המשחק יגיע ב-22 בספטמבר. כמו כן, הכריז איש חברת Bungie - האולפן שפיתח את היילו, על משחק חדש בסדרה, 'Halo Reach', שיגיע ב-2010. רק טריילר של המשחק נחשף, בלי שום פרטים. כל מה שידוע זה שרוכשי ODST יקבלו הזמנה לבטא מרובת השחקנים של Reach.

גם Alan Wake, המשחק של חברת Remedy ('מקס פיין') שנמצא בפיתוח כבר מספר שנים בלי שקיבלנו אף לא שניה של הדגמת המשחקיות שלו, נחשף במלוא תפארתו במהלך האירוע. המשחק - כותר פעולה/אימה בגוף שלישי, נראה יפהפה, ויגיע באביב 2010.

אבל ההכרזה הגדולה ביותר נשמרה לסופה של התערוכה. הידאו קוג'ימה - היוצר של מטאל גיר סוליד, עלה לבמה והודיעה כי המשחק הבא בסדרה - 'Metal Gear Solid: Rising' יגיע לאקס-בוקס. הטריילר הראשון של המשחק, שהוצג בתערוכה, לא חושף שום דבר על גורלו של סוליד סנייק, אבל מבטיח את חזרתו של ריידן.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

ביטלס מגיעים ל-E3

אך בתחילת מסיבת העיתונאים היו הביטלס. מסיבת העיתונאים החלה בהצגת סרטון הפתיחה של The Beatles Rock Band - משחק חדש בסדרת כותרי המוזיקה 'רוק באנד' שיוקדש ללהקת הביטלס. המשחק, שהוצג במסיבת העיתונאים לראשונה (באמצעות להקה שהורכבה מחברי אולפן הפיתוח Harmonix שיצר את המשחק), יושק ברחבי העולם ב-9 בספטמבר.

10 שירים מתוך ה-40 שיהיו על הדיסק נחשפו באירוע: I saw her Standing There, I want to hold your hand, I feel fine, Day Tripper, Taxman, I am the warlus, Back in the U.S.S.R, Octopus's Garden, Here Comes The Sun, Get Back. כמו כן, שירים נוספים יהיו זמינים להורדה בתשלום, ביניהם האלבום המלא Abby Road, והשיר All You Need Is Love - שיר שיהיה זמין רק בגרסת האקס-בוקס, וכל ההכנסות ממנו ייתרמו ל'רופאים ללא גבולות'.

וזה עוד לא הכל

ומה היה שם חוץ מכל אלה? טוני הוק הראה את אביזר הסקייטבורד שיצורף למשחק החדש שנושא את שמו: 'Tony Hawk Ride' ; הייתה הדגמת משחקיות של Modern Warfare 2, ושתי חבילות המפות הראשונות שלו תגענה קודם לאקס-בוקס; גם פיינל פנטזי 13 הוצג, כשהוא על אקס-בוקס, והוכרז גם תאריך ההשקה - אביב 2009.

בימים הקרובים נדווח לכם גם על מסיבות העיתונאים של שאר החברות הגדולות, ביניהן סוני, נינטנדו, EA ויוביסופט. הישארו עמנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully