וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארוך ורגיש למגע

דידי חנוך

2.8.2009 / 3:10

חברת LG הכריזה על המכשיר החדש מסדרת שוקולד, והוא נראה מרהיב. הוא גאדג'ט היום

שמתם לב שכל מכשירי המגע דומים זה לזה לאחרונה? כולם בערך באותם המימדים. כולם נראים כאילו המעצבים שלהם תלו בחדר פוסטר ענקי של האייפון ואז שברו את הראש איך יוכלו לבנות מכשיר שדומה לו אבל לא נראה כמו חיקוי.

גם חברת LG הוציאה כמה מכשירים כאלה, ולכן משמח מאד לראות אותה משיקה מכשיר מגע שלא דומה לאייפון בכלל. למעשה, הוא לא דומה לאף סלולרי שאנחנו זוכרים. והוא די מהמם. מדובר ב-BL40, שהוא המכשיר הראשון שאינו סמארטפון שמצליח לעורר בנו חשק אמיתי מזה זמן רב.

המכשיר מצויד במסך מגע רחב (21:9) בגודל 4 אינץ', ומגיע עם קישוריות WiFi, רב מגע, מצלמת 5 מגפיקסל וממשק S-Class של החברה. כשבדקנו את Arena של החברה, הממשק נראה מבטיח, אבל מעט איטי ומסורבל. כאן, בוידאו שתוכלו לראות בקישור, הוא נראה מדהים. המסך הענק נותן לממשק את רוחב הנשימה לו הוא זקוק כדי להיות נוח באמת.

המכשיר מצויד גם בפלאש קסנון, דפדפן מבוסס Webkit (כמו הדפדפן של האייפון, אנדרואיד, פאלם פרה ומכשירי נוקיה) וחיבור אזניות סטנדרטי. במילים אחרות, הדבר הזה לוהט. אם הוא היה מריץ אנדרואיד, הוא היה נכנס אוטומטית לראש רשימת המכשירים שהיינו רוצים לראות בארץ. גם כך, הוא נמצא במקום די גבוה. ישראל לא זכתה עד כה למכשירים מוצלחים רבים של LG. הרשימה כוללת את Viewty ו... זהו. לתשומת לב המפעילות והיבואנית: הגיע הזמן לשנות את זה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצלמת 5 מגפיקסל. הסטנדרט החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוצים שיגיע?

ומה אתם אומרים? מכשיר מגע בעל מסך רחב נראה לכם מעניין?

  • עוד באותו נושא:
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully