וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-PS3 עשה דיאטה

גולת הכותרת במסיבת העיתונאים של סוני בתערוכה בגרמניה היא PS3 Slim, גרסה דקה וקלה יותר

מסיבת העיתונאים של סוני בתערוכת Gamescom בקלן התקיימה לאחר שבמשך חודשים רבים הופצו ברשת האינטרנט שמועות אודות המוצרים החדשים עליהם אמורה סוני להכריז במהלך האירוע. המשמעותי שבהם הוא גרסה דקה של קונסולת הפלייסטיישן 3. אז מה, האם זה קורה?

חומרה

כשקאז היראי, מנהל חטיבת המשחקים של סוני, עלה על הבמה, התשובה הפכה לברורה למדי. כן, שלום לך PS3 Slim. הוא מגיע בשבוע הראשון של ספטמבר, עם 120 גיגבייט של כונן קשיח. האריזה שלו קטנה בכ-30 אחוז, קלה בכ-35 אחוז וצורכת 34 אחוז פחות חשמל. במילים אחרות, הסלים שוקל 3.5 קילו - ממש כמו Xbox 360 - לעומת PS3 הקלאסי ששוקל 5 קילו. הגרסה החדשה תעלה 299 אירו באירופה ו-299 דולר בארה"ב.

רוצים מידע נוסף על הבקר מזהה התנועה שהוצג ב-E3? גם אנחנו, אבל בסוני אומרים שנצטרך לחכות עד לתערוכת המשחקים של טוקיו בסוף החודש הבא. כל מה שקיבלנו זה טיזר קצר על השימושים האפשריים של הבקר.

כמו כן, ה-PSP 3000 יתחיל להימכר ב-3 צבעים חדשים – פנינה, ורוד וירוק. הם יגיעו הן לבד והן כחלק מחבילה

אנשים שנמצאים בשטחי PAL (גם ישראל) וירשמו את ה-PSP Go שלהם באתר של סוני ב-10 הימים הראשונים להשקתו, מה-1 ועד ה-10 באוקטובר, יקבלו בחינם גרסה מלאה של Gran Turismo PSP להורדה.

משחקים

דייוויד קייג' מ-Quantic Dream עלה לבמה כדי לספר מעט על Heavy Rain – משחק עליו דובר לראשונה עוד לפני 3 שנים. קייג' דיבר בעיקר בחידות כשהתייחס לעלילת המשחק. שתיים מתוך ארבע הדמויות הראשיות של המשחק כבר הוצגו, וקייג' הציג דמות נוספת – אית'ן, אדריכל שאיבד את בנו בקהל ואז ראה איך הבן נדרס למוות שנתיים לפני אירועי המשחק, ועכשיו צריך להציל את בנו השני שנחטף על ידי פסיכופט. כמו בכל מה שראינו מהמשחק עד כה, גם הטריילר שמציג את אית'ן נראה פשוט מדהים, בעיקר כשמבינים שמדובר בקטעים אינטראקטיביים ולא בסרטונים שהוכנו מראש.

ה-Playstation Store זוכה לקטגוריה חדשה בשם minis – משחקים קטנים (עד 100 מגהבייט) וזולים יחסית ל-PSP, הן מחברות קטנות והן מחברות כמו EA. השירות יושק בראשון באוקטובר, יחד עם ה-PSP Go, ויכלול 15 משחקים ביום ההשקה. עד סוף השנה צפוי ההיצע להתרחב לכ-50 משחקים.

כל המסביב

ה-Playstation Home – העולם הוירטואלי של סוני, יזכה בקרוב לאזור חדש ומיוחד של מותג הקריוקי Singstar, ולאזור של אאודי. כמו כן, בספטמבר תושקנה אפשרויות חדשות להתאמה אישית של דמות ה-Home שלכם.

החל בחודש הבא, תאפשר סוני לקנות מ-PSN בלי כרטיס אשראי, באמצעות כרטיס וואוצ'ר אותו ניתן יהיה לקנות בחנויות. לא ברור עדיין אם הכרטיסים יימכרו גם בישראל באופן רשמי.

מעבר לכך, מדינות שונות בשטחי PAL תקבלנה עד סוף השנה אפשרות לצפות במספר ערוצי טלוויזיה דרך הפלייסטיישן, לקנות סרטים אותם ניתן יהיה להוריד ל-PS3 ו-PSP, הן בהפרדה רגילה והן בהפרדה גבוהה.

כמו כן, יושק גם קורא קומיקס – שיתוף פעולה עם חברת מרוול ומספר חברות קטנות יותר, שיאפשר להוריד גליונות קומיקס דיגיטליים ל-PSP. זהו החלק הראשון בפרוייקט "הקורא הדיגיטלי", שצפוי להתרחב בעתיד.

איירה רובינשטיין מ-Marvel אמר כי אמנם פלייסטיישן לא זרה לגיבורי מרוול, שמגיעים להרבה משחקים, אבל יכול להיות שדווקא הקומיקס יהווה את הגיחה המשמעותית ביותר של הגיבורים ל-PSP.

אף אחד מהשירותים האלה עדיין לא מגיע לישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מספרים, מספרים

אנדרו האוס, נשיא ומנכ"ל חטיבת המשחקים של סוני באירופה החל את מסיבת העיתונאים בסקירת ההיסטוריה של הפלייסטיישן והחדשנות אותה הביא המותג לשוק בשנות קיומו – מכונני ה-CD והדיוידי הזולים-יחסית שהיו חלק של הפלייסטיישן הראשון והשני, ועד למשחקים חברתיים כמו Eye Toy.

138.8 מיליון יחידות של פלייסטיישן 2 נמכרו בעולם, מתוכם 51.8 מיליון בשטחי PAL (אירופה, אוסטרליה, חלק מאסיה). 52.9 מיליון יחידות של PSP נמכרו, מתוכן 17 מיליון בשטחי PAL. ומה עם פלייסטיישן 3? יותר מ-10 מיליון בשטחי PAL, ו-23.7 מיליון ברחבי העולם. יותר מ-27 מיליון משתמשים נרשמו ל-Playstation Network, מתוכם 11 מיליון בשטחי PAL, והם הורידו 560 מיליון פריטים

  • עוד באותו נושא:
  • סוני
  • ps3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully