וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע- Window Phone

דידי חנוך

22.8.2009 / 2:52

אנחנו לא מכחישים ש-Window Phone נראה יפהפה. אבל מדובר בקונספט אדיוטי ובלתי ישים. ואמרנו כבר שהוא אדיוטי?

אחד הדברים היפים ביותר שראינו לאחרונה הוא עיצוב הקונספט המכונה Window Phone. זה טלפון מגע שקוף, שמשנה את התצוגה שלו לפי מזג האוויר. כשיורד גשם, הוא מציג טיפות, כשיורד שלג, הוא נראה קפוא. וכפי שאתם יכולים לראות מהתמונות, מדובר בדבר יפהפה.

במצב של "יום שטוף שמש", העיצוב של סונגן סונג הוא אחלה של דבר. הוא קריא, הוא מציג פגישות, והוא נראה נוח. אפילו הקונספט - הדבילי בפני עצמו, יש לציין - של לנשוף עליו כדי להפוך אותו לרגיש למגע לא ממש מעצבן אותנו יותר מדי.

אבל למה שמישהו ירצה מכשיר שהופך לפחות קריא ושימושי לפי מזג האוויר? זאת לא תמונה על הקיר, זה טלפון סלולרי, משהו שאמור לשמש אותנו כל יום, כל היום. והעיצוב הזה, שזכה לתגובות נלהבות באתרים רבים, הוא אחד הדברים האנטי שימושיים ביותר שראינו מזה זמן רב. אפשר לחשוב שהוא נוצר על ידי Tokyo Flash, יצרנית השעונים המהממים שרוב האנשים לא יכולים לדעת מה השעה כשהם מתבוננים בהם.

הדבר היחיד שמנחם אותנו כאן הוא שמדובר בקונספט בלבד. באמת שאין לנו מושג כמה שנים יעברו עד שהתעשייה תוכל לממש משהו כזה. אבל אתם יודעים שהיום הזה יגיע. וכשהוא יגיע, אנחנו רוצים להזכיר שכבר ב-2009 אמרנו שזה רעיון רע.

Window Phone הוא יצירת אמנות יפה, אבל כמוצר הוא מיותר, דבילי, ולא שימושי. ולכן הוא הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבל הגשם הורס הכל/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • window phone

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully