וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה חדשה, טריילרים חדשים

19.9.2009 / 16:50

הרבעון הראשון של השנה העברית החדשה יהיה מלא במשחקים מגניבים. בואו לראות את הטריילרים שלהם

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה! TECH. ובכל שבוע אנחנו מורחים עליהם דבש ומגלגלים אותם באמבט ענקי של פלחי תפוחים. לאחר מכן, אנחנו משאירים אותם להתייבש בשמש, ואז מאכילים אותם לנשרים. אלה ששורדים, נכנסים לוידאודרום.

Ninja Gaiden Sigma 2

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3

תאריך השקה: 29 בספטמבר

ז'אנר: פעולה

הערות: למשחקי Ninja Gaiden האחרונים יש היסטוריה מוזרה של השקות. קודם מגיעה לה גרסת האקס-בוקס, שזוכה להצלחה רבה ומדכאת את בעלי הפלייסטיישן 3, וכשנה לאחר מכן מגיעה גרסת PS3 בעלת שם שנגמר ב-Sigma. בגרסה הזו, אומרים המפתחים, הכל הרבה יותר מגניב, ועכשיו מגיע תורם של שחקני ה-X360 להתעצבן. הדפוס הזה חוזר על עצמו גם הפעם, אז אם יש לכם אקס-בוקס ואהבתם את Ninja Gaiden 2 אל תצפו בטריילר הזה. ואם יש לכם PS3, זהו זמנכם לחגוג, כי המשחק נראה מעולה.

Bioshock 2

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: 9 בפברואר

ז'אנר: פעולה

הערות: אחד הדברים שהיו הכי חסרים לגיימרים רבים ב-Bioshock הראשון הוא אלמנט מרובה-משתתפים, בו ניתן לנסות את כל הפלזמידים וכלי הנשק המגניבים בקרבות מול אנשים אחרים. ובכן, בביושוק 2 דווקא יש מנגנון Multiplayer והטריילר החדש שלו מראה לכם למה אפשר לצפות. ובכן – דם, יזע ודמעות הם לא הדברים היחידים שתראו בקדימון, אבל הם מרכיבים חלק גדול ממנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

Blood Bowl

מגיע לפלטפורמות: אקס-בוקס 360, המחשב האישי, PSP, DS

תאריך השקה: הושק

ז'אנר: ספורט

הערות: ז'אנר משחקי הפוטבול לא מאוד התפתח בעשורים האחרונים, בעיקר בגלל הסכם הבלעדיות שיש לחברת EA עם ליגת הפוטבול האמריקאית. אחת הדרכים לעקוף את זה היא לא לבסס את המשחק על NFL בכלל, ואם ריאליזם זו לא אופציה – למה לא להוסיף כמה מפלצות וחוקים מוזרים? זה מה ש-Blood Bowl מנסה לעשות, והתוצאה נראית חביבה למדי.

GTA IV: The Ballad of Gay Tony

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: 29 באוקטובר

ז'אנר: פעולה

הערות: הו, GTA, GTA. יש שיאמרו כי הטריילרים למשחקי הסדרה לעיתים טובים יותר מהמשחקים עצמם, אבל מרבית המבקרים ב-Liberty City מעדיפים את החוויה האינטראקטיבית על זו של בהייה במסך. ובכל זאת, הטריילר החדש של Episodes from Liberty City – החבילה שתכלול את Lost & Damned ואת Ballad of Gay Tony שווה צפייה. שתי צפיות, האמת. בפעם הראשונה תתמקדו בוידאו המשעשע, ובפעם השניה קראו את כותרות המשנה בתחתית המסך.

NFS: Shift

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי, PSP, אייפון

תאריך השקה: הושק

ז'אנר: מרוצים

הערות: אל תאמינו לטריילר של Need For Speed: Shift. יותר נכון, אל תאמינו לקריינות שלו. בחברת EA רוצים שתחשבו כי מדובר בסימולטור נהיגה רציני, סטייל Gran Turismo, אך לא כך הוא הדבר. Shift הוא שילוב מוזר בין המשחקים הרציניים לבין כותרים ארקיידיים לא מציאותיים בעליל. זה לא דבר רע, האמת – מאוד נהניתי לשחק בו, אבל זה גם לא מה שמבטיחים לכם בטריילר הזה.

DJ Hero

מגיע לפלטפורמות: פלייסיטיישן 3, אקס-בוקס 360

תאריך השקה: 27 באוקטובר

ז'אנר: מוזיקה

הערות: אם עד כה לא התחלתם להתלהב מ-DJ Hero – הספין-אוף של סדרת Guitar Hero המוצלחת, אולי גם הטריילר החדש של המשחק לא יעזור לכם. אבל אם אתם כבר לא יכולים לחכות לרגע בו תוכלו להניח את ידיכם על עמדת ה-DJ של המשחק, הקדימון הזה – בו מציגים את גרסת ה-DJ Hero להרכב Daft Punk, עלול לגרום לכם להזיל ריר על המקלדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully