וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארוול מוכרת קומיקס לאייפון

דידי חנוך

2.11.2009 / 4:48

חברת הקומיקס הענקית תמכור גליונות לקריאה ביישומים שונים על גבי הסלולרי של אפל, כולל גליונות קלאסיים

חברת מארוול מודיעה על התחלת מכירת גליונות קומיקס באמצעות ארבעה יישומים שונים שזמינים להורדה לאייפון ולאייפוד טאץ' בחנות iTunes. היישומים הם iVerse, PanelFly, ScrollMotion ןComiXology. מבין הארבעה, פאנלפליי וקומיקסולוג'י הם המוכרים יותר, ושניהם זכו להצלחה ולביקורות חיוביות.

נכון לעכשיו, זמינים ביישומים השונים כמה עשרות גליונות, שחלקם משנות השישים, חלקם מהעשור הקודם וחלקם עדכניים יותר. בין השאר, ניתן להשיג ביישום של פאנלפליי את הגליונות הראשונים של The Amazing Spider-Man, הסדרה הראשונה בה כיכב פיטר פארקר. אפשר לרכוש גם את חוברות Astonishing X-Men מהתקופה בה נכתבו על ידי ג'וס וידון, יוצר הסדרות באפי ציידת הערפדים, פיירפליי ו-Dollhouse.

מבחינת מארוול, שנרכשה לאחרונה על ידי דיסני תמורת 4 מיליארד דולרים, מדובר בצעד נוסף בהרחבת ההיצע הדיגיטלי שלה, לאחר שהשיקה חוברות למכירה לסוני PSP ולצד היישום הוובי שלה למנויים, שמאפשר גישה לאלפי חוברות.

בעבור החובבים הישראלים, מדובר בבשורה מעורבת. נכון לעכשיו, חלק מיישומי הקומיקס אינם זמינים בחנות הישראלית (היישום של קומיקסולוג'י זמין להורדה), ולא ניתן לרכוש את החוברות של מארוול מחוץ לארצות הברית באף אחד מהיישומים. אבל זהו צעד משמעותי למרות המגבלות, ומשתמשים ישראליים עם כרטיסי אשראי אמריקאיים יוכלו להנות מהיישומים כבר עכשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully