וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופה (הזמני?) של מינינובה

אתר חיפוש הטורנטים מינינובה הוריד את מאגר הטורנטים הכללי שלו, כדי לציית לפסיקה משפטית נגדו. כעת שוקלים מפעילי האתר לערער על הפסיקה

מינינובה הופך לחוקי. אחד מאתרי הטורנטים הגדולים ביותר בעולם החליט למחוק את מאגר הטורנטים אשר מפנים לחומרים המפרים זכויות יוצרים – זאת לאחר כמעט 4 שנות פעילות ומאבק משפטי בו הוכרז כי האתר לא אחראי להפצת החומרים הלא-חוקיים, אך מפעיליו נדרשו להסיר את כל הטורנטים האלה תוך מספר חודשים.

ההסרה, שהתבצעה היום, נועדה להסיר ממפעילי האתר את האיום בקנס של 5 מיליון דולרים, אותו הטיל בית המשפט למקרה בו מפעילי האתר לא יצייתו לפסיקה. על פי הדיווח באתר TorrentFreak, שוקלים מפעילי האתר לערער על הפסיקה, ואם יזכו בערעור להחזיר את כלל החומרים. נכון לעכשיו, הטורנטים היחידים שניתן למצוא במינינובה הם אלה של חומרים שהועלו לפלטפורמת הפצת התוכן של האתר, בה כל החומרים חוקיים לגמרי.

2009 היא שנה לא מאוד טובה עבור רשת שיתוף הקבצים המבוזרת ביטורנט. אתר הטורנטים הגדול בעולם – PirateBay, הפסיד בתביעה אותה הגישו נגדו חברות המדיה, ולפני מספר ימים אף סגר את השרת העוקב שלו. כמו כן, הצעד הנוכחי של מינינובה הופך את חיפוש הטורנטים לקשה יותר עבור משתמשים רבים.

הצעד שאולי יוכל להציל את ביטורנט הוא מעבר לקישורים שמאפשרים לתוכנת ההורדה למצוא את הקובץ בלי הורדה של טורנט ובלי הפעלה של שרת עוקב. בקישורים האלה – magnet links שמם, תומכים כעת אנשי PirateBay.

  • עוד באותו נושא:
  • מינינובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully