וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר מפרסמת מחירי אייפון

מחירי האייפון ברשת orange פורסמו. יש מגוון רב של חבילות שונות, כשבחלקן הזיכוי החודשי נמשך עד גובה עלות המכשיר

רשת orange תחל למכור את מכשיר ה-iPhone רק החל ממחר בבוקר, וכעת מפרסמת את מחירי החבילות. פרטנר היא הרשת השניה שמפרסמת את המחירים, זאת לאחר שפלאפון כבר עשתה זאת בצהריים. סלקום צפויה לפרסם את מחיריה בשעות הקרובות.

לפרטנר מספר רב של חבילות לרכישת מכשיר האייפון (צפו בטבלאות המצורפות), שנעות בין חבילות שכוללות דקות, סמסים ודאטה לבין חבילה עם תשלום חודשי של 19.90 ש"ח בה הלקוח מקבל רק התחייבות למחירים מסויימים.

חבילות "iPhone פשוט משתלם" כוללות, כולן, רק 30 מגהבייט של דאטה ומחירן נע בין 159 לבין 499 ש"ח בחודש, כשהמצטרפים אל המתקדמות שבהן (אלה העולות 399 ש"ח ו-499 ש"ח) יקבלו החזר חודשי עד למימוש גובה עלות המכשיר, ולא משנה איזה דגם יקחו. בחבילות הזולות יותר, המכשיר יינתן עם החזר לא מלא.

בחבילות "זמן אוויר orange”, שהתשלום החודשי בהן נע בין 169 לבין 429 ש"ח, המכשיר היחיד עליו תוכלו לקבל זיכוי מלא הוא ה-3G 8GB, זאת בהצטרפות לחבילה הכי יקרה (שמספקת את מספר הרב ביותר של דקות שיחה).

תוכניות "תעריף קבוע" לא תספקנה לכם דקות שיחה או סמסים, אלא רק התחייבות למחירים (גבוהים יחסית), והחזר כספי בכל חודש עד גובה עלות המכשיר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully