וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-iPhone מושק בישראל

פלאפון וסלקום החלו למכור את ה-iPhone בהשקה לילית שנערכה בדיזנגוף סנטר וקניון איילון

אורי לנץ

שלוש נקודות מכירה ליליות פועלות הלילה עבור אנשים שלא רוצים לחכות לבוקר כדי לקנות את מכשיר ה-iPhone, שמושק היום (חמישי) בישראל, ביבוא של פלאפון, סלקום ופרטנר. נכון, אין חשש כי המלאי ייגמר הלילה, ומי שציפה לראות תורים באורך קילומטרים התאכזב, אבל המתחמים של פלאפון, סלקום ואיידיגיטל (שמוכרת מכשירים של פלאפון) לא נראו ריקים. אלה של רשת orange דווקא כן, כי שם החליטו לא לעשות השקה לילית, ולחכות לבוקר.

מרכז ההתרחשות היה בדיזנגוף סנטר, בו הוקם מתחם זמני של סלקום ונערכה ההשקה של איידיגיטל. בכל אחד מהמוקדים האלה ניתן היה למצוא בשעת חצות עשרות אנשים שבאו לעמוד בתור כדי לקנות את האייפון עוד הלילה. בסלקום, המכירה הראשונה בוצעה על ידי מנכ"ל החברה – עמוס שפירא. שפירא אף נסע לאחר מכן לבצע את השליחות הראשונה של המכשיר לבית לקוח. אחד מכל 50 קונים בליל ההשקה יקבל את המכשיר בחינם.

עמוס שפירא אמר מספר שעות לפני ההשקה, במסיבת העיתונאים אשר נערכה במקום, כי לפני חמש שנים מטרת הטלפון הסלולרי הייתה לקבל ולהוציא שיחות, ואילו כיום אנחנו דורשים מהמכשיר הרבה יותר. לדבריו, אייפון מספק את הצורך הזה.

כמה עשרות מטרים מהדוכן של סלקום, במתחם של איידיגיטל, קיבל כל מי שקנה את האייפון בליל ההשקה 500 שקלים לקניה בחנות. כמו כן, אמר מנכ"ל איידיגיטל, ערן תור, לוואלה! TECH, כי בחברה מאוד מתרגשים, וכי יחלו להציע הדרכות חינם למשתמשי אייפון, בלי קשר למקום ממנו קנו את המכשיר.

מוקד נוסף, בקניון איילון אשר ברמת גן, היווה את זירת ההתרחשות העיקרית עבור פלאפון, ונכחו בו רוב בכירי החברה. באירוע הזה אמר מנכ"ל החברה גיל שרון לוואלה! TECH כי יתרונה של פלאפון בכל הנוגע לאייפון הוא הרשת החדשה שלה, שמספקת קליטת דור 3.75 בכל הארץ, ועובדת טוב יותר בתוך מבנים. רוכשי אייפון בארוע החצות של פלאפון קיבלו ערכת מוזיקה של חברת פיליפס. קשה להעריך בשלב זה כמה מהנוכחים היו צרכנים וצרכנים פוטנציאליים, שכן נרשמה נוכחות מסיבית של עובדי ובכירי החברה

צילום: טל אנגלנדר

השקת אייפון באיידיגיטל. אורי לנץ
מנכ"ל איידיגיטל עם האייפון/אורי לנץ
השקת אייפון בסלקום. מערכת וואלה!, אורי לנץ
התור באירוע של סלקום/אורי לנץ, מערכת וואלה!
השקת אייפון בסלקום. מערכת וואלה!, אורי לנץ
מנכ"ל סלקום עם הקונה הראשונה/אורי לנץ, מערכת וואלה!
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנכ"ל פלאפון עם אייפון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully