וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס עושה עליה

הספר האלקטרוני Alex בעל שני מסכים ומערכת ההפעלה אנדרואיד צפוי להגיע גם לישראל, עם תמיכה עברית

הספר האלקטרוני Alex מגיע לישראל. לוואלה! TECH נודע כי חברת ניופאן צפויה להשיק את המוצר בארץ כשהוא כולל תמיכה מלאה בעברית, וכעת עובדים בחברה על יצירת שותפויות תוכן שתאפשרנה פתיחה של חנות ספרים מקוונת במקביל להשקת המכשיר.

הייחוד של Alex הוא בכך שמדובר במכשיר המבוסס על מערכת ההפעלה הפתוחה אנדרואיד מבית גוגל. כמו כן, הוא כולל שני מסכים – האחד הוא מסך דיו אלקטרוני שמותאם לקריאת ספרים, והשני הוא מסך מגע צבעוני בגודל 3.5 אינץ'.

ל-Alex אפשרות לא רק להציג ספרים, אלא גם תמיכה באפליקציות אנדרואיד דוגמת דפדפן ומייל. עם זאת, אין לו – נכון לעכשיו – גישה לחנות היישומים של גוגל. הדגמים הראשונים שצפויים להגיע לישראל יכללו קישוריות Wifi, אך מתוכננת גם גרסה בעלת קישוריות סלולרית.

לפני מספר ימים הודיעה יצרנית המכשיר Spring Technologies כי הוא ישווק בצפון אמריקה החל מסוף פברואר במחיר 399 דולרים. המחיר ותאריך ההשקה בישראל עוד לא ידועים.

נכון להיום, נמצאת יצרנית Alex במאבק משפטי עם רשת חנויות הספרים Barnes & Noble, שהשיקה לפני מספר שבועות את Nook – הספר האלקטרוני שלה, אשר כולל גם הוא שני מסכים. ב-Spring טוענים כי דיברו עם B&N וניסו לעניין אותם ב-Alex, אך הרשת העדיפה פשוט להשתמש בדברים שראתה כדי לפתח מכשיר משלה.

  • עוד באותו נושא:
  • Spring Alex

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully