וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל מתעלמת מ-IE6

אינטרנט אקספלורר 6 כבר לא מספיק טוב עבור גוגל. החברה הודיעה כי תפסיק לתמוך בו בשירותי הרשת שלה

גוגל מסרבת לעבוד עם Internet Explorer 6. חברת הענק הודיעה כי תחל להוריד את רמת התמיכה של מוצריה בגרסה 6 הותיקה של הדפדפן מבית מיקרוסופט, ולבסוף תפסיק לתמוך ב-IE6 לחלוטין. השינויים מתחילים ב-1 במרץ, כשהם מקיפים בשלב ראשון את חבילת התוכנות המשרדיות Google Docs ואת הכלי המקוון לבניית דפי אינטרנט Google Sites.

בגוגל מסבירים את הצעד בכך ש"הרשת התפתחה בעשור האחרון, מדפי טקסט פשוטים לאפליקציות עשירות ואינטראקטיביות שכוללות וידאו וצליל", זאת כש"דפדפנים מאוד ישנים לא יכולים לתמוך ברוב האפשרויות האלה בצורה אפקטיבית". כאמור, המהלך נוגע רק לאקספלורר 6, ובגוגל ממליצים לשדרג אותו לגרסה חדשה או להשתמש בדפדפן חליפי כמו פיירפוקס או כרום.

הפסקת התמיכה אינה אומרת שלא תוכלו להכנס עם הדפדפן לדף, אך בגוגל יפסיקו לתהות האם שינויי הקוד שהם מבצעים תואמים את אקספלורר 6, וחלק מהאפשרויות לא תהיינה זמינות לבעלי הדפדפן הותיק.

Internet Explorer 6 הושק לפני כ-8 וחצי שנים, ב-27 באוגוסט 2001, והפסיק להתעדכן עוד במאי 2008. עם השקתו, הפך IE6 לדפדפן הפופולרי בעולם, אך קצב העדכון האיטי שלו (גרסה 7 הושקה בתחילת 2006) תרם רבות גם לעלייתו של פיירפוקס – דפדפן המבוסס על קוד פתוח, שהתעדכן במהירות גבוהה יותר והציג חידושים דוגמת תוספים ולשוניות גלישה.

  • עוד באותו נושא:
  • אקספלורר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully