וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציית הטאליבן של אפל

21.2.2010 / 12:21

מדיניות חדשה של אפל אוסרת על אפליקציות המציגות עור חשוף. אלפי אפליקציות כבר הוסרו מהחנות

אפל מחמירה את מדיניותה בנוגע לתכנים מיניים בחנות ה-Appstore שהיא מפעילה. מפתחים רבים קיבלו הודעה רשמית לפיה האפליקציות שפיתחו, הכוללות תוכן מיני לפי הגדרתה של החברה, הוסרו מהחנות. תוכן פורנוגרפי היה תמיד אסור להפצה ב-Appstore, אך נראה כי אפל מקשיחה עכשיו את הקריטריונים, ואוסרת אף תוכן סמי-ארוטי, הכולל לבוש חשוף דוגמת בגדי ים, ואפילו בגדי התעמלות. החברה לא עדכנה רשמית על שינוי במדיניות ולא שלחה הודעות אזהרה לפני ההסרה.

לפי דיווחים שפורסמו, הורידה החברה אלפי אפליקציות, ביניהן זו של מגזין הגברים הידוע "מקסים". אפילו האפליקציה הפופולרית של Sports Illustrated, המכילה תמונות מגליון בגדי הים השנתי, צפויה להסרה, אמר גורם בחברה. ג'ון אתרתון, המפתח אפליקציה בשם Wooble, דיבר עם נציג אפל ופרסם לאחר מכן בבלוג שלו רשימה של הכללים החדשים, כפי שהבין אותם מהשיחה. ביניהם:

1. איסור תמונות של נשים בביקיני.
2. איסור תמונות גברים(!) בביקיני.
3. איסור עור חשוף.
4. איסור רמיזות מיניות.
5. איסור אובייקטים מגרים מינית.

הביקורת סביב המהלך החדש של אפל נעות סביב גישתה השמרנית וסביב קלות הדעת בה מקריבה החברה את מפתחי האפליקציות ופרנסתם. "לאייפון יש אפשרות של חסימת אפליקציות למבוגרים. אפל יכלה פשוט לחסום את האפליקציות הללו למשתמשים מתחת לגיל המתאים", כתב ג'ייסון קינקייד בבלוג הטכנולוגי טק-קראנץ'. "קל להציג יצרן של אפליקציות סקסיות כחלאה, אך העובדה היא שישנם גברים רבים שמוכנים לשלם כמה דולרים עבור תמונות סקסיות. זה עסק. אימפריות של מגזינים בנויים סביב זה", הוסיף. עם זאת יש לציין שלא מדובר בהכרח בסופו של הסיפור. אפל ידועה במדיניות מעורפלת ומשתנה. במאי האחרון החברה אפילו הצהירה כי תאפשר אפליקציות למבוגרים בגרסה הבאה של האייפון, מה שהופך את הצעד הנוכחי לתמוה אף יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully