וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט מזרזת את השירות

9.3.2010 / 16:46

מיקרוסופט צפויה לשחרר את חבילת השירות הראשונה לחלונות 7 כבר בסוף 2010. לא כולם בטוחים שזה חכם מצידה

כחמישה חודשים עברו מאז הושקה מערכת ההפעלה חלונות 7 של מיקרוסופט, ופחות או יותר מאז נשאלת השאלה מתי תצא חבילת השירות (Service Pack) הראשונה שלה. מיקרוסופט נוהגת להוציא מספר חבילות כאלה למערכות ההפעלה שלה, המתקנות באגים ומוסיפות פיצ'רים שונים. ל-Windows XP הפופולרית, למשל, יצאו שלוש חבילות שירות עד היום. כעת מדווח האתר המלזי TechARP.com כי ייתכן והעדכון לחלונות 7 יצא כבר בסוף 2010, זאת למרות שבמקור תכננה מיקרוסופט לפתח אותו במשך כמעט שנתיים. ל-TechARP יש מסורת של הערכה נכונה לגבי מועדי יציאת חבילות השירות של מיקרוסופט.

חבילת השירות הראשונה של Windows XP יצאה כעשרה חודשים לאחר השקת מערכת ההפעלה, וזו של חלונות ויסטה יצאה כשנה אחריה. נראה כי גם הפעם מיקרוסופט לא רוצה להמתין זמן רב מדי לפני שתוציא חבילת עדכון, וזאת בשל מספר בעיות ובאגים שכבר התגלו במערכת ההפעלה החדשה. אך לא כולם חושבים שיהיה זה צעד נבון. האנליסט מייקל צ'רי אמר לאתר Computer World כי לדעתו מיקרוסופט תצא נשכרת דווקא אם תדחה את צאת העדכון. "לחלונות 7 יש עכשיו מומנטום טוב, שעלול להיעצר אם החברה תכריז על חבילת עדכון. במקרה כזה אנשים ימתינו עם הקניה, וזה יפגע במכירות", אמר.

צ'רי גם ציין את הבעייתיות היכולה להיווצר מקובץ עדכון למערכת. בין מספר חבילות העדכון הקטנות שהוציאה כבר מיקרוסופט לחלונות 7, הייתה אחת שגרמה לתקלה אצל חלק מהמשתמשים וגרמה למחשב לקפוא או להציג מסך שגיאה. "כשיש לך מערכת הפעלה מצליחה ביד, הדבר האחרון שאתה רוצה זה חבילת שירות שאינה תקינה", ציין צ'רי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully