וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייסטיישן 3 מתגרשת מלינוקס

עדכון חדש לפלייסטיישן 3 מבטל את האפשרות להתקין על הקונסולה לינוקס באופן רשמי

זו איננה מתיחת 1 באפריל: הפלייסטיישן 3 מאבד חלק מהיכולות שלו היום, זאת כתוצאה מעדכון קושחה חדש שמתחיל להיות מופץ כעת לבעלי הקונסולה ברחבי העולם. מטרתו היחידה של העדכון הזה היא לבטל את אפשרות ההתקנה של מערכות הפעלה נוספות על המכשיר.

כשפלייסטיישן 3 הושקה בסוף 2006, היא כללה את האפשרות להתקין, בנוסף למערכת ההפעלה של הקונסולה, גם הפצות שונות של לינוקס. מעטים משתמשים ביכולת הזו, אך יש גם אנשים שקנו את הקונסולה בהתבסס על היכולת הזו. ה-PS3 Slim – גרסה קטנה יותר של הקונסולה, שהושקה בשנה שעברה, כבר לא כללה את האפשרות.

העדכון החדש אמנם מוצג כעדכון רשות, אך עד שתתקינו אותו, לא תוכלו להשתמש בחנות המקוונת של הפלייסטיישן ולשחק במשחקים חדשים. לדברי סוני, התברר כי היכולת להתקין מערכות הפעלה נוספות היא "סיכון אבטחה", אך בחברה לא מפרטים מהו הסיכון.

לא ברור גם האם יש קשר בין הסרת היכולת הזו, לבין הדיווח כי פלייסטיישן 3 נפרצה לפני מספר שבועות על ידי Geohot – הפורץ שהצליח לפרוץ לראשונה את האייפון. נכון לעכשיו, PS3 היא הקונסולה היחידה בדור השביעי (בו תמצאו גם את האקס-בוקס 360 והווי) שלא מאפשרת הרצת משחקים צרובים באמצעות פריצת תוכנה או חומרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully