וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפון 4 - ההדלפה הגדולה

19.4.2010 / 20:07

לידי בלוג הטכנולוגיה גיזמודו הגיע מכשיר שהינו, ככל הנראה, הדור החדש של האייפון: יש עיצוב חדש, מצלמה קדמית, פלאש

האם נחשף האייפון החדש? בבלוג הטכנולוגיה Gizmodo מאמינים כי הטלפון שהגיע לידיהם הוא אבטיפוס של הדור החדש של מכשיר האייפון, אשר נשכח בבר, כשהוא מוסווה כאייפון 3GS. אנשי גיזמודו לא הצליחו להפעיל אותו, כיוון שהמכשיר ננעל מרחוק, אך מבדיקות שערכו מתבררים כמה פריטי מידע חשובים על מה שהוא כנראה הדור הבא של האייפון.

החידושים בטלפון החדש כוללים מצלמה קדמית, עדשה גדולה יותר למצלמה אחורית, פלאש, שימוש במיקרו-סים במקום סים, מסך ברזולוציה גבוהה יותר, מקשים מופרדים לשליטה בעוצמת הצליל. כמו כן, עיצוב המכשיר שונה מזה של 3GS, וכולל מסגרת מתכת, כמו גם מכסה אחורי שטוח לגמרי שעשוי מחומר דמוי-זכוכית (ב-2006 רשמה אפל פטנט על מכסה קרמי שאמור לא להפריע לקליטה, בניגוד למכסה מתכתי) וסוללה גדולה יותר. פירוק המכשיר מניב כמה וכמה חלקים עם השם של אפל עליהם, מה שהופך את הסבירות לכך שאכן מדובר באייפון 4 לגבוהה יותר.

הבלוגר ג'ון גרובר, הנחשב למקושר לחברת אפל (סטיב ג'ובס הפנה אנשים לפוסט שלו על אדובי לפני מספר ימים), טוען כי רבים בתעשיה ידעו כי גיזמודו רכשו את המכשיר לפני כשבוע מאנשים שטענו כי מצאו אותו. כמו כן, כשהתמונות הראשונות של הטלפון הופיעו ברשת, גרובר רשם כי לדברי מקורותיו מדובר אכן באייפון 4. עם זאת, לדבריו, אפל לא מתייחסת ליחידה הזו כאל מכשיר אותו אחד העובדים איבד, כי אם כאל טלפון שנגנב.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully