וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנפילה של היטלר מיוטיוב

21.4.2010 / 12:20

חברת ההפקה של הסרט "הנפילה" דורשת מיוטיוב להסיר את סרטוני הפארודיה בהם היטלר מתעצבן, בעילת זכויות יוצרים

אחרי שחיפש חניה, התעצבן מהאח הגדול ומ"ארץ נהדרת" ומחה על המאגר הביומטרי (וזה עוד רק בישראל) – ייאלץ הרודן אדולף היטלר להתפנות מיו-טיוב. קטע הוידאו הידוע בו מתורגמת סצינת הכעס של היטלר מהסרט "הנפילה" לשלל וריאציות הזויות נמצאת בסכנת הכחדה משירות הוידאו הפופולרי, בגלל בעיות זכויות יוצרים. חברת סרטי קונסטנטין שהפיקה את "הנפילה" החלה לאחרונה לדרוש מיו-טיוב להסיר את הסרטונים הללו, בטענה שהם פוגעים בזכויות היוצרים שלה. יוטיוב נוהגת להיענות במהירות וביעילות לבקשות מסוג זה, ולכן ייתכן שבעתיד הקרוב יהיה הרבה יותר קשה לראות בשירות את היטלר מתעצבן על שלל נושאים. כבר כעת מפנים רבים מעמודי הסרטונים הללו להודעה על כך שהוסרו.

Meme האינטרנט הזה אינו פופולרי רק בישראל, אלא ברחבי העולם ונעשו לו מאות גרסאות בינלאומיות. מאמציה של חברת ההפקה להסירו אולי יעלו פרי ביוטיוב, אך קשה להאמין כי היא תצליח באמת להכחידו מהרשת, זאת בזכות שלל אתרי שיתוף הוידאו הקיימים ושמהם קשה יותר להסיר סרטונים לפי בקשה. בצורה הולמת משהו, מיהרו להעלות ליוטיוב עוד סרטון היטלר, בו מתרעם הרודן על הורדת הסרטונים שלו מהשירות.

"השאלה האמיתית היא 'למה?' ", נכתב באתר PC World. "למה שחברת ההפקה תדרוש דבר כזה 6 שנים לאחר שהעניין התחיל, ולאחר שהצליח לייצר התעניינות כה גדולה בקרב אנשים שאחרת לא היו צופים בסרט? בהחלט אפשר לתהות למה סרטי קונסטנטין מפסיקים לפתע את זרם הפרסום בחינם". גם במאי "הנפילה" אוליבר הירשביגל התבטא לאחרונה בנושא ואמר כי ראה סרטונים רבים כאלה, שחלקם הצחיקו אותו מאוד, וכי מבחינתו מדובר במחמאה גדולה.

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully