וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרו חוזר, ובגדול

בחברת קונאמי חשפו את המשחק החדש בסדרת Pro Evolution, תוך הבטחה לשדרוג המשמעותי ביותר מאז ומעולם

פרו אבולושן מתחדשת. חברת קונאמי חשפה היום את המשחק החדש בסדרת כותרי הכדורגל שלה, אשר צפוי להגיע לחנויות בסתיו הקרוב, כשהוא זמין עבור פלייסטיישן 3, פלייסיטיישן 2, אקס-בוקס 360, ווי, PSP והמחשב האישי. בקונאמי מגדירים את מה שנוכל לראות ב-Pro Evolution Soccer 2011 כ"שינוי הרדיקלי ביותר בהיסטוריה של הסדרה".

זה מתחיל בויזואליה. למשחק יהיו יותר מ-1000 סוגי אנימציה חדשים, שנועדו להציג אפקט של תנועה רציפה ואינטרקציה ריאליסטית יותר בין השחקן לבין הכדור. כמו כן, גם המנוע הפיזיקלי שודרג, כדי להפוך את כל מה שקורה לריאליסטי יותר. בקונאמי אף מבטיחים מערכת שליטה חדשה, תנועה חלקה יותר, מערכת שקובעת את רמת הכושר של השחקן בהתאם למאמץ, אינטליגנציה מלאכותית ריאליסטית יותר ומערכת מקוונת חדשה שתאפשר לשחקנים לנהל קבוצות בליגה כלל-עולמית. מעבר לכך, בנוסף לזיכיון של ליגת האלופות וליגת אירופה, יתווסף לכותר החדש זיכיון של קופה ליברדורס.

בשנים האחרונות, איבדה סדרת PES נתח שוק לפיפ"א, שיצאה מהקפאון העמוק בו הייתה שרויה והחלה להציג שיפורים רבים בכל משחק חדש. בקונאמי מודים כי הגיע זמן לשינוי, ובהכרזה על המשחק החדש צוטט מנהל הצוות האירופי של PES, ג'ון מרפי, באומרו כי "הגיע הזמן של PES לשנות צורה... המשכנו לעבוד עם המעריצים כדי להבין אילו חלקים של כדורגל המשחק לא הצליח לדמות."

  • עוד באותו נושא:
  • PES

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully