וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפון בעורף האויב

12.5.2010 / 16:55

אתר ויאטנמי פרסם תיעוד של מכשיר אייפון 4 נוסף, המצטרף למכשיר שנמצא בקליפורניה ועורר סערה

עוד לא שכחה סערת האייפון 4 האבוד/גנוב/נמצא, ופרשה דומה צצה כעת. הפעם מדובר במכשיר שנמצא הרחק מקליפורניה ומזרועותיו הארוכות של מנכ"ל אפל סטיב ג'ובס. האתר הויאטנמי taoviet.vn חשף מכשיר אייפון 4 נוסף, בגרסת 16 ג'יגה-בייט. באתר engadget מספרים על כך ומסיקים ממראהו של המכשיר (ב-taoviet פרסמו תמונות וקטע וידאו המציגים את המכשיר) שמדובר בדגם ראשוני שעדיין לא עולה על פס הייצור.

ב-engadget זיהו מספר הבדלים בין המכשיר הנוכחי לזה הקודם: עיצוב נקי יותר (שאולי מעיד על אבטיפוס חדש) והעלמתם של שני ברגים מחלקו התחתון של האייפון. נראה שגם המצלמה שונתה מהדגם הקודם, והיא כעת גדולה יותר. בסרטון הוידאו שהציג taoviet נאמר (בויאטנמית) שלמכשיר יש פתח הכנסת כרטיס זכרון מסוג microSim, שיש מצלמה קדמית לשיחות וידאו + פלאש ושהמכשיר מצופה בחומר מגן מסך. לדברי אנשי האתר, המכשיר נקנה על ידם תמורת 4,000 דולר.

לא ברור מה מקור המכשיר וכיצד הגיע עד לויאטנם. אנשי האתר macrumors.com מספרים שנטען בפניהם שאיש עסקים ויאטנמי רכש את האייפון יחד עם מכשיר אייפד אותו קנה בארצות הברית – טענה תמוהה בעליל. מכל מקום - הפעם יהיה לאפל קשה הרבה יותר לדרוש צו חיפוש והחרמה כפי שעשו במקרה הקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully