וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספר טלפון מקולל בבולגריה - כל בעליו מתו

אחרי ששלושת בעליו של אותו מספר טלפון מתו או נהרגו בטרם עת בעשור האחרון, החליטה חברת הטלפון הסלולרית בבולגריה לבטל את המספר המקולל

חברת טלפון סלולרי בבולגריה הפסיקה את השימוש במספר 088-888-888 אחרי שכל מי שהיה בעליו בעשר השנים האחרונות מת בטרם עת, כך דיווח אתמול (שלישי) העיתון הבריטי" דיילי טלגרף".

הבעלים המקוריים של המספר היה ולדימיר גרשוב - לשעבר מנכ"ל חברת הטלפון בולגרית מוביטל שהנפיקה את המספר – מת מסרטן בשנת 2001 בגיל 48. בתקופת מחלתו היו שמועות כי הסרטן שלו נגרם מהרעלה רדיואקטיבית בידי מתחריו.

אחרי מותו עבר המספר המקולל למנהיג המאפיה הבולגרית קונסטנטין דימיטרוב. שנתיים אחר כך הוא נורה למוות בידי מתנקש במהלך מסע להולנד, במסגרת פעילות רשת הברחת הסמים שלו. היקף עסקיו נאמד ב-700 מיליון דולר. הטלפון הסלולרי של דימיטרוב היה ברשותו כשהוא נורה במהלך ארוחת ערב עם דוגמנית. הוא היה בן 31 במותו.

מספר הטלפון עבר לאיש עסקים מושחת בשם קונסטנטין דישלייב. ב-2005 הוא נורה למוות בעיר מחוץ למסעדה הודית הבירה סופיה. דישלייב היה איש נדל"ן שניהל בחשאי פעילות הברחת סמים מקולומביה.

מאז מותו של דישלייב, המספר לא עבר לאף פושע או אזרח שומר חוק אחר בבולגריה, אלא נותר רדום. לאחרונה החליטה חברת הטלפון להפסיק את השימוש בו לתמיד. מי שמתקשר למספר שומע הודעה האומרת שהטלפון "נמצא מחוץ לאזור הקליטה". דובר החברה אמר ל"טלגרף" כי לחברה אין תגובה. "אנו לא נדון במספרים אינדיבידואליים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully