וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקס-בוקס מאבדת משקל, מזהה תנועה

גרסה דקה יותר של אקס-בוקס 360 ופרטי השקה של בקר ה-Kinect הוכרזו במסיבת העיתונאים של מיקרוסופט ב-E3

חברת מיקרוסופט החלה היום את אירועי תערוכת המשחקים הגדולה בעולם, E3, עם מסיבת העיתונאים השנתית שלה. הדגש באירוע היה, כמובן, על ה-Kinect – הבקר החדש שמזהה תנועה וקול, אשר יושק ב-4 בנובמבר בצפון אמריקה, ובמהלך נובמבר בשאר המדינות בהן נמכרת אקס-בוקס 360.

כמו כן, גרסה חדשה של אקס-בוקס 360 הוכרזה באירוע, ותחל להגיע לחנויות העולם הכבר השבוע. הגרסה החדשה קטנה יותר, כוללת כונן קשיח ובפעם הראשונה גם קישוריות אלחוטית מובנית – כל זה במחיר של 299 דולרים.

תשכחו מנטאל, תגידו קינקט

ההדגמה החיה של Kinect כללה את השליטה נטולת השלט שמתאפשרת באמצעותו, בזכות זיהוי תנועה וקול. לא ברור כמה טוב הזיהוי הקולי יעבוד כשמדובר בקול בעל מבטא. אפליקציית Kinect נוספת שהוצגה היא וידאו צ'אט שמאפשר צפיה שיתופית בתוכן, אשר יושק גם למחשב. כמו כן, מסתבר כי לאביזר החדש יש בסיס ממונע שמזיז את המצלמה באופן אוטומטי כדי לעקוב אחרי הגוף של המשתמש.

משחקי Kinect שהוצגו באירוע היו 6 כותרי ההשקה, שיגיעו לחנוית יחד עם האביזר. הראשון שבהם הוא טמאגוצ'י בשם Kinectimals, בו ניתן לאמץ 40 חיות שונות ולשחק עמן. המשחק השני הוא Kinect Sports – חבילת כותרי ספורט קטנים שכוללים לא רק באולינג ואגרוף אלא גם כדורגל, כדורעף חופים וקפיצה לגובה. הכותר השלישי הוא Joyride – משחק מכוניות. כותר בשם Kinect Adventures הוא משחק בו אתם מתבקשים להזיז את כל הגוף כדי לאסוף נקודות ולהימנע ממכשולים. חברת Ubisoft מפתחת לבקר החדש משחק התעמלות בשם Your Shape, וכותר בשם Dance Central מאפשר להתחרות בריקודים.

כמו כן, הוצג גם המשחק של לוקאסארטס – כותר "מלחמת הכוכבים" שמשתמש בבקר החדש. מפתחי סדרת המרוצים Forza הציגו גם הם את הגרסה החדש של משחק המרוצים שלהם, שתתמוך בקינקט.

כותרים בלעדיים

ההכרזה הראשונה על משחק באירוע הייתה לפרוייקט חדש של חברת Crytek, שעומדת מאחורי Far Cry ו-Crysis. הפרוייקט החדש, שנחשף כעת רק בשם Codename Kingdoms, כבר קיבל טריילר חדש ונטול משחקיות שמציג לוחמים רומאים המוכנים לקרב.

הדגמת הקמפיין הראשונה של Halo: Reach כללה קטעי פעולה מהירים ואינטנסיביים האופייניים לסדרה, יחד עם שיפור ניכר בגרפיקה וקנה מידה מרשים של שלבים. גם כאן, כמו בהדגמה של קול אוף דיוטי, ראינו גם קטע של קרב לא-קרקעי, אם כי כאן היה זה קרב חלל.

קליף בלזינסקי – האיש מאחורי חברת Epic – הציג באירוע את הגיימפליי של Gears of War 3, הפרק האחרון בטרילוגיה האפית. רוב ההדגמה כללה הצגה של דמויות ומפלצות חדשות.

פיטר מולינו הציג את Fable 3 באמצעות טריילר חדש, שחושף מעט את עלילת המשחק אבל לא מציג דברים חדשים במיוחד.

ההכרזה האחרונה איננה, בעצם, משחק, כי אם הסכם בלעדי בין ערוץ הספורט ESPN לבין מיקרוסופט, שיביא את ספריית התוכן של הערוץ – כמו גם אירועים חיים – גם לאקס-בוקס 360.

משחקים לא בלעדיים

אך המשחק הראשון שהוצג באירוע – ההדגמה שפתחה את מסיבת העיתונאים – היא ל-Call of Duty: Black Ops. במהלך ההדגמה, הוצג שלב באפגניסטן ושלב אחר שמתרחש במהלך מלחמת ויאטנם. המשחקיות, שלא נראית שונה מאוד מזו של משחקים קודמים בסדרה, כללה לא רק קרבות רגליים אלא גם סצינה בה הגיבור שולט במסוק.

למה מיקרוסופט מתחילה את מסיבת העיתונאים שלה עם הדגמה כזו? בחברת Activision, מפיצת המשחק, ככל הנראה החליטו כי יש צורך לשים דגש על שיווקו, זאת על מנת לא לתת לפופולריות של Call of Duty לגווע עם עזיבתם של יוצרי הסדרה וחלקים נרחבים מצוותי הפיתוח של אולפן Infinity Ward. כמו כן, מיקרוסופט הודיעה כי בשלוש השנים הקרובות חבילות ההרחבה של משחקי "קול אוף דיוטי" יגיעו קודם לאקס-בוקס 360, ורק אז לפלייסטיישן ולמחשב.

המשחק השני שהוצג באירוע הוא Metal Gear Solid: Rising. הוא, מסתבר, מבוסס על קונספט של לחתוך דברים. למה הם מתכוונים? ובכן, חכו עד שהטריילר הראשון ישוחרר גם לרשת. בואו ונגיד שחותכים שם הרבה מאוד דברים שונים, מאנשים ועד לאבטיחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully