וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האייפוד הולך בדרכו של האייפון

9.7.2010 / 13:24

נתונים שנחשפו על הדור הבא של האייפוד טאץ' מלמדים כי הוא ישתדרג עם כמה מהפיצ'רים שהוכנסו לאייפון 4. מצלמה, למשל

קמעונית האלקטרוניקה הבריטית ג'ון לואיס חושפת שמועות על הדור הבא של מכשיר האייפוד טאץ', הצפוי לצאת לשוק בספטמבר הקרוב. נציג החברה, רוב הנסי, סיפר באירוע על הפיצ'רים החדשים הצפויים במכשיר, בהתבסס על מידע שקיבל מספקים. לדבריו, האייפוד טאץ' החדש יגיע עם מצלמת 5 מגה-פיקסל הכוללת פלאש ויכולת צילום וידאו ב-HD. בשנה שעברה הוסיפה אפל מצלמה למכשיר האייפוד נאנו שלה, ששימשה לצילום וידאו בלבד, וברזולוציה נמוכה. המצלמה החדשה דומה יותר לזו המשולבת במכשיר האייפון 4 שהושק לאחרונה.

עוד בדומה לאייפון, יכלול האייפוד ג'ירוסקופ – שיאפשר מחוות תזוזה נוספות ודיוק תנועה רב יותר במשחקים. גם יכולת שיחות הוידאו FaceTime של האייפון, תצטרף, ותפעל דרך חיבור אינטרנט אלחוטי. הנסי ציין כי הוא מאמין שבגרסת האייפוד החדשה אפל תכוון לילדים ונוער, דרך מיצובו כמוצר מולטימדיה.

ג'ון לואיס היא רשת חנויות מרכזית וגדולה מאוד בבריטניה, ולכן דבריו של הנסי נתפסים כאמינים בקרב כלי התקשורת שדיווחו על הנושא. המדווחים אף מוסיפים כי הוספת הפיצ'רים שצוינו נשמעת הגיונית – מצלמה קדמית לשימוש ב-FaceTime היא אידיאלית עובר האייפוד טאץ', הפופולרי בקרב צעירים. על תגובה של אפל, כצפוי, אין מה לדבר. החברה אינה מתייחסת לשמועות ולא חושפת פרטים על מוצריה לפני ההכרזה הרשמית עליהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully