וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האייפון מסרב להיות איי-פין

19.7.2010 / 11:55

אפליקצית צ'ט רולט שהועלתה לחנות של אפל הוסרה במהרה, לאחר שהתברר שמשתמשיה חושפים בה לא רק את פניהם

לאחר שהיה הלהיט הרגעי(?) של האינטרנט, הגיע שירות הצ'טים "צ'ט רולט" גם לאייפון 4 – אך לא לזמן רב. לפני כשבוע וחצי התווספה לחנות האפליקציות של אפל אפליקציה חדשה בשם iChatr. לא מדובר בגרסה רשמית של הצ'ט רולט לאייפון, אלא באפליקציה המחקה את פעולתה ועובדת בצורה זהה – המשתמש "מגריל" שותף לשיחה, ומשוחח איתו פנים אל פנים, בעזרת המצלמה הקדמית המובנית במכשיר האייפון 4.

האפליקציה הוגשה לאפל, נבדקה, אושרה והועלתה לחנות האפליקציות. כשבוע לאחר מכן היא הוסרה. הסיבה: בצ'ט רולט כמו בצ'ט רולט – שיחה "פנים אל פנים" הופכת לא פעם לשיחת "פנים אל פינים". חלק ניכר, ניכר מדי, ממשתמשי האפליקציה בחרו לחשוף בה איברים מוצנעים, מה שגרם לאפל – שהקשיחה בחודשים האחרונים את עמדתה לגבי אפליקציות שאינן חסודות מספיק – להסיר את התוכנה מהחנות.

בהודעה רשמית שהוציא המפתח, המכונה SKJM כתב: "אפליקציית iChatr הוסרה מחנות האפליקציות לאור דיווחים על מספר משתמשים שחשפו את עצמם במהלך שיחות וידאו. אנו דנים כעת בפתרונות אפשריים לבעיה". אולי כדאי שהוא יתייעץ עם אנדריי טרנובסקי, מייסד צ'ט רולט המקורי, שבחודשים האחרונים מנסה למצוא דרכים להפוך את השירות שלו לנקי יותר, כדי לקחת אותו למקום יותר מסחרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully