וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט ללקוחות הוטמייל: "תשתמשו בכרום"

11.8.2010 / 13:03

ענקית הטכנולוגיה הפתיעה את לקוחותיה כאשר הציעה שימוש בדפדפן מבית גוגל כמעקף לתקלות בשירות הדואר שלה

מתקשים להיכנס לחשבון ההוטמייל שלכם? לחברת מיקרוסופט, העומדת מאחוריו, יש פתרון מעניין עבורכם: נסו לעשות זאת עם הדפדפן כרום של גוגל. מאז שהשיקה מיקרוסופט את הגרסה החדשה של הוטמייל היא נתקלת בטענות רבות על בעיות ושגיאות המקשות על השימוש בשירות הדואר החינמי. יש המתלוננים על שגיאות סקריפט שצצות ומונעות כתיבת הודעות חדשות ויש הטוענים שכלל אינם מצליחים להיכנס לחשבונם. היו משתמשים שאף הצהירו שניסיון כניסה להוטמייל גורם למחשב שלהם להיתקע. התחושה היא כי מיקרוסופט השיקה מוצג מלא באגים מבלי לבדוק אותו כהלכה קודם לכן.

בתגובה לטענות על קושי בגישה, הציעה מיקרוסופט פתרון מסקרן: "יש לקוחות שציינו שכאשר הם משתמשים בכרום של גוגל – הם אינם נתקלים בבעיות", מסרה החברה בפורום התמיכה של הוטמייל. מיקרוסופט מייעצת בפורום לגשת לשירות לא דרך הדפדפנים פיירפוקס 2 או ספארי 3 (שהם אכן מיושנים). רשמית, הגרסה החדשה של הוטמייל תומכת בפיירפוקס 3, ספארי 4 וגרסאות אינטרנט אקספלורר השונות מבית מיקרוסופט.

הצעתה של מיקרוסופט להשתמש דווקא בכרום הובילה ללעג באתרי טכנולוגיה, המשועשעים מהעובדה שהחברה ממליצה על שימוש במוצר שמתחרה בה חזיתית, שנוצר על ידי חברה שהיא יריבה מרה שלה במספר תחומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully