וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשטון קוצ'ר ירצה בכנס של בזק

19.8.2010 / 10:51

השחקן ההוליוודי יחזור לישראל חודשיים לאחר ביקורו הקודם, כדי להרצות בכנס "בזק אקספו" על השפעות הטכנולוגיה

חברת בזק תארח השנה את השחקן ההוליוודי אשטון קוצ'ר בתערוכת הטלקום "בזק אקספו" אותה תקיים באוקטובר. הכנס, בו צפויים להשתתף כ-3,000 איש, יכלול הרצאות ופאנלים בנושאי חדשות וטכנולוגיה. קוצ'ר ירצה בפני המוזמנים על השפעות הטכנולוגיה על החיים והקריירה של אמנים ויוצרים. השחקן נודע בשימושו בכלי המדיה החברתית, כאשר בראשם טוויטר – שם ניהל "קרב" מתוקשר עם שדרן CNN לארי קינג בשאלה מי מהם יהיה הראשון אחריו יעקבו מיליון משתמשים. קוצ'ר ניצח בתחרות זו. כיום עוקבים אחרי קוצ'ר בטוויטר יותר מ- 5.4 מיליון איש, ובפייסבוק קרוב ל-5 מיליון גולשים. במחקר שפורסם בתחילת החודש על ידי חוקרי מעבדת הרשתות החברתיות של HP נקבע כי חשבון הטוויטר של קוצ'ר הוא מהמשפיעים ביותר ברשת החברתית.

אירוע "בזק אקספו" יוקדש השנה לנושא התקשורת בעולם הרב מימדי, ויוצגו בו טכנולוגיות ופיתוחים המתבססים על רשת ה-NGN של בזק. בשנה שעברה התארח ב"בזק אקספו" האצן הבינלאומי, קארל לואיס. אשטון קוצ'ר קיים החודש ביקור פרטי בישראל, במסגרת מרכז הקבלה של הרב ברג.

"בחרנו בקוצ'ר כמי שמשמש דוגמה ליכולת של היחיד להשתמש באינטרנט ככלי להצגת אג'נדה פרטית לקהל עצום, באופן שמטשטש לחלוטין את הגבולות המוכרים בכל מדיה. קוצ'ר הוא מומחה ודוגמה מרתקת לשימוש בטכנולוגיה ומינופה. היכולת של קוצ'ר לזהות את הפוטנציאל של הטכנולוגיה החדשה ולעשות בה שימוש באופן המיטבי היא מרשימה ביותר", מסר רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully