וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחילים לזוז עם סוני השבוע

12.9.2010 / 11:46

בקר התנועה של סוני - Move, יושק בארץ ב-15 בספטמבר, כשהערכה הבסיסית שלו עולה 399 ש"ח

ה-Move מגיע לישראל יחד עם כל העולם. חברת ישפאר, נציגתה של סוני, תשיק את בקר מזהה-התנועה של הפלייסטיישן 3 בישראל ב-15 בספטמבר, במקביל להשקתו בשאר העולם. הערכה הבסיסית של מוב תכלול את הבקר עצמו, מצלמת Playstation Eye ודיסק עם גרסאות הדגמה של משחקים, זאת במחיר של 399 ¤. מעבר לכך, יגיע לארץ גם הבקר המשני של מוב (199 ש"ח), אביזר אקדח (99 ¤) ותחנת הטענה לשלט הראשי והמשני (199 ¤). כמו כן, ניתן יהיה לקנות את הבקר הראשי בנפרד, כשמחירו יעמוד על 299 ¤.

במקביל להשקת החומרה, יושקו גם מספר כותרים מבית סוני שמטרתם להדגים את יכולות ה-Move. כאן ניתן יהיה למצוא את אוסף משחקי הספורט Sports Champions, משחק ירי בשם The Shoot, אוסף של מיני-משחקים לילדים בשם Start The Party ומשחק מרוצים הומוריסטי Kung Fu Rider. אלה יעלו 199 ¤. כמו כן, בהמשך השנה יושקו מספר עשרות משחקים נוספים ל-Move, כשחלקם חדשים ואילו אחרים הנם משחקים שכבר הגיעו לשוק וכעת מושקים מחדש עם תמיכה בבקר החדש.

ה-Move, עליו הכריזה סוני בשנה שעברה, הוא בקר שמזהה תנועה במרחב, זאת באמצעות חיישנים המובנים בו ומצלמת ה-Playstation Eye שקולטת את הכדור המואר בחלקו העליון של הבקר. מדובר בניסיון להתחרות ב-Wii של נינטנדו וקינקט של מיקרוסופט, כשבסוני מנסים לשים דגש על ההתאמה של הבקר הן לשחקנים חדשים והן לותיקים.

  • עוד באותו נושא:
  • Move

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully