וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני-אריקסון זונחת את סימביאן

25.9.2010 / 17:58

מיזם התקשורת המשותף של החברות סוני ואריקסון הודיע כי לא ייצר עוד מכשירים המבוססים על מערכת ההפעלה סימביאן

כבר שנים שסימביאן נחשבת לחוליה החלשה בקרב מערכות ההפעלה הסלולריות, וכעת היא אף חוטפת מכה נוספת. מיזם התקשורת המשותף סוני-אריקסון הודיע כי אין בכוונתו להמשיך ולהשתמש בפלטפורמה. "אין לנו בשלב זה תוכניות לפתח מוצרים חדשים שיתמכו בסימביאן", הודיע אלדו ליגווארי, דובר החברה, ובכך אישר דברים שאמר לאחרונה סמנכ"ל הטכנולוגיות של סוני-אריקסון. החברה השתמשה בסימביאן בקו הטלפונים Vivaz שלה.

למרות שאינה נחשבת למערכת הפעלה אהודה, שומרת סימביאן במשך שנים על מעמדה כמערכת ההפעלה השכיחה ביותר – בעיקר בזכות היותה חלק אינטגרלי ממכשירים רבים של חברת נוקיה. אך גם מעמד זה הולך ודועך: נתח השוק של סימביאן ירד ברבעון השני של 2010 ל-41.2% מה-51% שהיה קודם. כמו רבים, גם סוני-אריקסון מהמרת כעת על מערכת ההפעלה אנדרואיד מבית גוגל, שהולכת ותופסת תאוצה בעקביות. חברת המחקר גרטנר אף חוזה כי אנדרואיד תהפוך למערכת ההפעלה השניה בשכיחותה בעולם במהלך השנה הבאה.

למרות ההודעה, ציינה סוני-אריקסון כי תמשיך להיות חלק מקרן סימביאן (שהוקמה ב-2008 כדי לשתף קוד פיתוח עם יצרנים שונים, ביניהם סמסונג). "השימוש בפלטפורמת אנדרואיד אינו בלעדי, אך היא בהחלט תמשיך להיות פלטפורמה חשובה עבורנו", הכריז אלדו ליגווארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully