וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני יודע מה ראית בקיץ האחרון

27.9.2010 / 13:36

חברות הפורנו מצטרפות למלחמה בהורדות פיראטיות. השיטה: לתבוע מורידים ולהביכם בפרסום סוג התוכן שהורידו

חברות הפורנו מצטרפות למלחמה בהורדות הפיראטיות. כבר שנים שחברות הסרטים והמוזיקה תובעות מדי משתמשים של שירותי הורדות לא חוקיים. מדי פעם הן דגות בצורה רנדומלית למדי אזרח מן הישוב שעשה שימוש בתוכנת שיתוף קבצים או באתר טורנטים – וגוררות אותו לבית המשפט. לאקט הזה יש השפעה מעטה מאוד, אם בכלל, על הזירה הפיראטית, ושירותים אלו ממשיכים לשגשג. כעת מצטרפות לנוהג הזה חברות פורנו, כאשר להן יש יותר סיכוי להרתיע את המשתמשים.

חברות דוגמת Pink Visual, המפיצות סרטי פורנו, עומדות לתבוע משתמשים שהורידו את תכניהם בצורה בלתי חוקית, כאשר הבחירה את מי לתבוע נעשית לפי סוג החומר שהורד. ככל שזה יותר מביך – כך גדלים הסיכויים לתביעה, בתקווה שהלבנת הפנים הפומבית הזאת תשמש הרתעה נאותה. כרגע מכוונות החברות לתביעה של משתמשים שהורידו סרטי סקס בכיכובם של טרנסוויסטים או סרטים מז'אנר ה"בחורות צעירות על סף החוקי". כך יצטרך הנאשם לא רק להודות בבית המשפט כי הוא מוריד סרטים בצורה פיראטית, אלא גם שיש לו מיני פטישים מיניים שלא תמיד מתקבלים בעין יפה. "כאשר יש סכנה של חשיפת פנטזיות מיניות ופטישים בפומבי, זה כנראה לא שווה את הסיכון של שימוש בטורנטים ותוכנות peer to peer, אמרה אליסון ויואס, נשיאת Pink Visual.

בנוסף למשתמשים פרטיים, נמצאים על הכוונת של הפורנגורפים גם אתרי שיתוף וידאו בסגנון יוטיוב, נוסח YouPorn ו-XTube, המעלים ללא אישור תכנים עליהם יש זכויות יוצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully