וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני מנסה להשתיק את הפורצים

סוני ממשיכה להילחם בפורצי פלייסטיישן 3, מנסה לגלות מי מפרסם הוראות פריצה ברשת ולגרום להם להוריד את הפרסומים

סוני במגננה בגלל פרצה בפלייסטיישן. ענקית האלקטרוניקה אמנם הצליחה לחסום את המכירות של המוצר הראשון אשר מאפשר פריצה של קונסולת הפלייסטיישן 3, אך כעת היא מתמודדת עם גל של פרצות תוכנה אשר הפכו זמינות ברשת. ובתביעה אותה הגישה בארה"ב, מנסה החברה לגלות מי הם אותם האנשים שמוכרים ציוד לפריצת המכשיר ומפרסמים הוראות לשימוש בפרצות.

מסמכי התביעה אותם הגישה סוני בארה"ב מטווחים בלוגים, פורומים ואתרי חדשות, כשהמטרה היא לקבל מבית המשפט צו שיאפשר לדרוש חשיפה של פרטי המפרסמים, ולגרום להורדת התוכן מהאתרים. עד כה, נענה בית המשפט רק לבקשה אחת מאלה שהגישה סוני, והורה ליאהו! לחשוף מידע על אדם שמשתמש בכתובת מייל של החברה, אשר מפעיל חנות בה הוא מוכר ציוד לפריצת פלייסטיישן 3.

באוגוסט האחרון, החלה חנות אוסטרלית לקבל הזמנות ל-PSJailbreak - הפרצה הראשונה של פלייסטיישן 3. בעקבות פעילות של סוני באוסטרליה, הוצא צו מניעה קבוע נגד מכירת המכשיר. עם זאת, הקוד שלו שוחרר לרשת האינטרנט, ואפשר יצירה של מספר תוכנות דומות. כיום ניתן למצוא פרצות שמותאמות לשימוש גם עם טלפון סלולרי (אותו מחברים באמצעות USB לפלייסטיישן) ואפילו עם מחשבון מדעי TI84.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully