וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפון 4: זהירות, שביר

8.10.2010 / 17:03

דיווח של אתר טכנולוגיה גורס כי באפל גילו שמכסה הזכוכית האחורי של אייפון 4 נשבר בקלות רבה מדי

מה שלום ציפוי הזכוכית באייפון 4 שלכם? ריאן בלוק מאתר הטכנולגיה gdgt גורס כי הציפוי הזה נמצא בסכנה. על פי המידע אותו פרסם בלוק, מהנדסי אפל זיהו בעיה פוטנציאלית עם מכסים לאייפון, שיוצרו על פי המפרט של אפל ומגיעים עם התו Made for iPhone. המכסים האלה, בפרט כאלה אותם מחליקים על האייפון, עשויים – לדבריו של בלוק – לגרום לסדקים בציפוי הזכוכית שנמצא בגב המכשיר.


מאז שגילו על כך באפל, גורס בלוק, החברה הפסיקה למכור את הכיסויים בחנויות שלה – דבר לא אופייני, כיוון שבאפל מרוויחים לא מעט מכל כיסוי שכזה. הכיסוי היחיד שנמכר הוא ה-Bumper של אפל עצמה – כיסוי שלא נוגע בציפוי הזכוכית במכשיר. כעת, לדבריו, בודקים המהנדסים בחברה עד כמה נפוצה הבעיה, ואף הקימו מעבדה חדשה לשם כך.

אם יתגלה שמדובר בבעיה אמיתית, תהיה זו פרשה שניה שנוגעת לעיצוב של האייפון 4. מספר ימים לאחר השקת המכשיר, החל בלוג הטכנולוגיה גיזמודו לדווח על בעיה עם האנטנה של אייפון 4, אשר גורמת לירידה ברמת הקליטה אם המשתמש נוגע בנקודה ספציפית במכשיר. לאחר שבועות של האשמות, ערכה אפל מסיבת עיתונאים מיוחדת בה גרסה כי מדובר בבעיה שמאפיינת כל מכשיר סלולרי ואינה חמורה בצורה מיוחדת באפל. עם זאת, הסכימה החברה לחלק כיסוי חינם לכל רוכשי אייפון 4 עד ה-30 בספטמבר.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully