וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הפסקת חשמל: בעיות גלישה בכל הארץ

הפסקת חשמל קצרה בערים רבות גרמה לבעיות התחברות לרשת האינטרנט בכל רחבי הארץ. חברת החשמל: "מדובר בתקלה טכנית בשל ירידת מתח"

בעיות בגישה לרשת בכל רחבי הארץ. תקלות באספקת חשמל גורמות בשעות אלה לבעיות בחיבור לרשת האינטרנט. עד כה קיבלנו דיווחים הן על תקלות אצל מנויי בזק והן אצל מנויי הוט, שמחוברים דרך בזק בינלאומי, נטוויז'ן וסמייל.

אין מדובר במקרה ראשון מסוגו. נפילות מתח אזוריות וארציות גורמות לניתוקים המוניים של משתמשי אינטרנט משרתי הספקיות, אשר בעצמם נדרשים לעיתים לעבור איפוס. לאחר מכן, נוצר צוואר בקבוק, כאשר השרתים מוצפים בבקשות התחברות. העצה הסטנדרטית של ניסיון איפוס למודם, שהשתרשה כבר בקרב משתמשים מקומיים, דווקא מזיקה במקרים אלה, כיוון שהיא תורמת לעומס שנוצר על השרת.

אם אתם נתקלים בתקלות גלישה לאחר הפסקת חשמל רגעית, בייחוד אם שמעתם כי מדובר בתקלה ארצית או אזורית - אל תנסו להדליק מחדש את המודם מיידית, אלא התקשרו קודם למוקד התמיכה.

מחברת החשמל נמסר בתגובה: "הייתה תקלה טכנית של פחות משנייה באזורים שונים בארץ. מדובר בירידת מתח של מאיות השנייה ובהפסקות חשמל מקומיות מאד בנות 12 דקות ברמלה ורחובות, אשר טופלו במהירות. תקלות טכניות סוג זה עלולות לקרות מדי פעם והן מטופלות באופן מיידי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully