וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוג למדעי האפליקציה

5.11.2010 / 12:38

דפדפת כבר לא מספיקה כדי להעביר את היום באוניברסיטה. אז קיבצנו את אפליקציות הסלולרי הסטודנטיאליות הכי שוות

רק לפני מספר שנים כלי העזר העיקריים של הסטודנט היו דפדפת ועט. כאשר הוא ישב בשיעור משעמם הוא אולי קרא בגניבה עיתון או סימס משהו למישהו כדי להעביר את הזמן. אבל המהפכה הטכנולוגית לא פסחה על האקדמיה, וכיום ניתן להיות סטודנט ממוחשב לחלוטין. הנטבוקים הפכו למחברת החדשה, ומאפשרים לסכם בשיעורים ישירות לתוך קובץ, לצד גלישה חסרת תכלית ברגעים המשעממים. הסמארטפונים, מצידם, הם לא רק כלי תקשורת של טלפון ו-SMS אלא גם מחשב קטן, עליו אפשר להתקין אפליקציות שיכולות להקל על היום-יום הסטודנטיאלי. קיבצנו עבורכם כמה אפליקציות כאלו, למערכות ההפעלה השכיחות יותר של הסמארטפונים: האייפון, האנדרואיד והנוקיה.

Evernote (לאייפון)

אפליקציה שהיא מעין "ארגונית" שיכולה להוות עזר רב לסטודנט. Evernote מאפשרת לכתוב הערות, לשמור כתובות של אתרים, לצלם תמונות (של לוח הכיתה, למשל) ולהקליט טקסט קולי (המרצה בשיעור, למשל). אחרי שהמשתמש עושה את כל זה, התוכנה יוצרת אינדקס של כל התכנים ומאפשרת תיוגם ואת מציאתם בקלות. מחיר: חינם

myHomework (לאייפון)

אפליקציה פשוטה וקלה שנועדה לסדר את מטלות הלימודים השונות ולפקח על ביצוען. יש מבחן בעוד יומיים? צריך להגיש סמינריון בשבוע הבא? מטלת סוף הסמסטר מתקרבת? myHomework יסדר את כל אלו בלוח הזמנים שלו, יקצה להם צבעים שונים עבור מעקב קל וישלח תזכורות כאשר צריך. מחיר: חינם

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

Share Your Board (לאנדרואיד)

אפליקציה שמותאמת במיוחד לצילום לוח הכיתה. לאחר צילום התמונה האפליקציה מזהה את החלק הרלוונטי, חותכת את הצדדים והופכת את העיקר לברור יותר. לא משנה מה הזווית, איזו תאורה יש בכיתה ובאיזה צבע מרקר משתמש המרצה - Share Your Board תדע לטפל בלוח, לשמור את התמונות שצולמו וגם לאפשר לחלוק אותן עם החברים לספסל הלימודים. מחיר: חינם.

מילון אוקספורד (לאנדרואיד)

כמעט כל סטודנט צריך לקרוא טקסטים באנגלית, אם לא אפילו לכתוב כאלו. האקדמיה היא מקום רציני מדי כדי להחליק שגיאות שפה, ולכן כאן נכנסת לתמונה אפליקציית מילון אוקספורד. האפליקציה כוללת 240,000 מילים וביטויים. הוא מציג אפשרויות למילים כבר במהלך ההקלדה ויודע לתקן איות. מחיר: 15 דולר.

Quickoffice 6 Mobile Suite (לנוקיה)

חבילת אופיס באפליקציה אחת קטנה. יעיל במיוחד למי שלא מסתובב בקמפוס עם נטבוק. בעזרתה ניתן לצפות, ליצור ולערוך קבצי אופיס (עד אופיס 2008 בלבד) – כולל וורד, אקסל ו-PowerPoint. החברה המייצרת מצהירה שמדובר ב"אפליקציה העסקית מספר אחת, אפליקציה זוכת פרסים" (אך לא מציינת באיזה פרסים מדובר). מחיר: 10 יורו.

Doc Scanner (לנוקיה)

חילקו לכם מאמרים בשיעור, ואתם רוצים להפוך אותם לקובץ דיגיטלי? לא חייבים את הסורק שמחובר למחשב הביתי. אפליקציית Doc Scanner מסוגלת לצלם מסמך, לחתוך את הצילום נכון ולהפוך אותו לקובץ PDF – פורמט התמונה בו נהוג לשמור מאמרים. את הקובץ שנוצר ניתן לשמור בטלפון או לשלוח אותו לעצמכם (או לאחרים) באימייל או באמצעות תקשורת בלו-טות'. מחיר: 10 יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully