וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני מסכים, חצי התלהבות

9.11.2010 / 13:39

סמסונג השיקה את ה-Continuum, סלולרי בעל שני מסכי מגע נפרדים. מסתבר שזה לא מספיק כדי להלהיב את השוק

חברת סמסונג הכריזה רשמית על השקת הסמארטפון Samsung Continuum, שיחל להימכר החל ממחרתיים (11.11) בארצות הברית. ייחודו של המכשיר הוא בכך שאינו מגיע עם מסך מגע רגיל, אלא עם שניים נפרדים: האחד מרכזי, בגודל 3.4 אינץ', והשני מסך קטן בגודל 1.8 אינץ' המיועד להצגת מסרים ועוד מידע קצר. מסך המבזקים נמצא מתחת למסך המרכזי (ביניהם מפרידים כפתורים) והוא אמור להציג מבזקים, נתונים משוק הבורסה ואף ציוצים מטוויטר. שני המסכים בנויים בטכנולוגיית Super AMOLED.

עוד בחומרה של ה'קונטיניום', העובד על מערכת ההפעלה אנדרואיד: מעבד במהירות 1 ג'יגה-הרץ, קישוריות וויי-פיי, כרטיס MicroSD עם 8 ג'יגה, חיישן אחיזה ומצלמת 5 מגה-פיקסל עם פלאש LED, אוטו-פוקוס ואפשרות צילום וידאו HD.

למרות חידוש שני המסכים, עיתונאי טכנולוגיה מגדירים את הקונטיניום כאכזבה. הם מבקרים את העובדה כי הוא עובד על גרסה 2.1 של אנדרואיד ולא 2.2 ("פרויו"), כאשר גרסה 2.3 עומדת לצאת בקרוב. בנוסף, המכשיר משתמש בשירותי 'בינג' ו'בינג מפות' (הפחות פופולריים ממקביליהם בגוגל) כברירת מחדל, זאת עקב החלטתה של ספקית הסלולר ורייזון, העומדת לשווקו בארצות הברית. כמו כן נטען כי מסך המבזקים, שהוא הפיצ'ר העיקרי בו מתגאה סמסונג, יוביל לשימוש מסורבל ומבלבל יותר, ויאלץ את המשתמש לטרוח יותר, מכיוון שיצטרך להגדיר ולהשתמש בשני מסכי חיווי נפרדים ובעלי תפקידים שונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully